Jump to content

Vliegschool

supermario

Recommended Posts

Beste mensen, ik vraag om deskundig advies.

Bij de vierde vliegles, moet je cirkelen en landen. Het probleem is dat als ik wil opstijgen dat hij tot bepaalde hoogte komt, dan begint de motor te pruttelen en zakt hij weer, hij trekt op de een of andere manier niet door, hoe komt dit? Je hoeft toch niet te schakelen ofzo :blink:

Bij voorbaad dank voor de hulp

Delen op andere websites

Oke, hier heb je deskundig advies:

Druk zodra je in de lucht zit op R3, dan klapt je landingsgestel in en kom je een stuk hoger ;)

Edit: Het zou ook L3 kunnen zijn zit ik me nu te bedenken

Bewerkt: door BMW
Delen op andere websites

het is r3 op landingsgestel in teklappen

je probleem kan ook zijn dat je te stijl opstijgt dan gaat je motor idd pruttelen ;)

Bewerkt: door Tupac A. Shakur
Delen op andere websites

dit had k eerst ook..

je moet langsaam de lucht in gaan niet te snel anders komt er te veel druk op de motor en stort je weer neer

PS: en als je je wiellen uit hebt dan kan je minder hoog inderdaat..

MzzL

Delen op andere websites

jongens, bedankt voor de tips, zit nu even in de tentamenweek, maar zal het zo snel mogelimjk proberen. Landingsgestel denk ik wel altijd aan geloof ik.. waarschijnlijk stijg ik te snel dan..

Delen op andere websites

Het probleem waar je het over hebt dat komt bij vliegtuigen in het eggie ook voor. Dat probleem heet stall. Dan is de zwaartekracht groter dan het vermogen van je motor en dan begin je terug te vallen. Rustig de knuppel naar achteren en rustig stijgen.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...