supermario Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Beste mensen, ik vraag om deskundig advies. Bij de vierde vliegles, moet je cirkelen en landen. Het probleem is dat als ik wil opstijgen dat hij tot bepaalde hoogte komt, dan begint de motor te pruttelen en zakt hij weer, hij trekt op de een of andere manier niet door, hoe komt dit? Je hoeft toch niet te schakelen ofzo :blink: Bij voorbaad dank voor de hulp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) Oke, hier heb je deskundig advies: Druk zodra je in de lucht zit op R3, dan klapt je landingsgestel in en kom je een stuk hoger Edit: Het zou ook L3 kunnen zijn zit ik me nu te bedenken Bewerkt: 24 januari 2005 door BMW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) het is r3 op landingsgestel in teklappen je probleem kan ook zijn dat je te stijl opstijgt dan gaat je motor idd pruttelen Bewerkt: 25 januari 2005 door Tupac A. Shakur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik denk dat het eerder het landingsgestel was, ik wist dat in het begin ook niet, toen kwam ik helemaal niet hoog en toen begon de motor ook te pruttelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Je moet gewoon op R3 duwen anders volg vliegles nummer 1(takeoff)nog is dan stijg je ook op en dan duw je ook op R3. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 dit had k eerst ook.. je moet langsaam de lucht in gaan niet te snel anders komt er te veel druk op de motor en stort je weer neer PS: en als je je wiellen uit hebt dan kan je minder hoog inderdaat.. MzzL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Probeer het rustig omhoog en niet in 1 klap anders prutelt tie en gaat je niet meer omhooog. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 inderdaad, doe het rustig en aan en klap de wielen daarna gelijk in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik ging pas inklappen waneer je niet hoger komt en dan heel langzaam stijgen dan lukt het wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermario Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 jongens, bedankt voor de tips, zit nu even in de tentamenweek, maar zal het zo snel mogelimjk proberen. Landingsgestel denk ik wel altijd aan geloof ik.. waarschijnlijk stijg ik te snel dan.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Het probleem waar je het over hebt dat komt bij vliegtuigen in het eggie ook voor. Dat probleem heet stall. Dan is de zwaartekracht groter dan het vermogen van je motor en dan begin je terug te vallen. Rustig de knuppel naar achteren en rustig stijgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 goed dat je dat weet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 goed dat je dat weet is dit cynisch bedoeld? Maar goed, antwoord op de vraag is al 32x gegeven, dus een slotje kan er wel op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts