Drunkendonkey Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) Yow Gasten, Ik heb weer een nieuwe sig Ik vind hem zelf erg geslaagd! Plz Rate ze alle 2, Welke je mooier vind! Alvast bedankt, Drunkendonkey Bewerkt: 12 februari 2008 door Drunkendonkey Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik vind ze allebij mooi. Maar de 2e vind ik mooier. Mooi donker. Maar ik zie je naam nouwelijks en ik heb mij beeldscherm al op z'n lichtst. Als je bij de 1e een griezeligere kleur had genomen zoals groen was ie heel mooi. Bij de 2e kun je beter je naam iets lichter maken of ook groen doen. De 1e is gewoon iets te licht voor zo'n game. 1e: 7/10 2e: 9/10 De 1e iets donkerder maken of een griezelige kleur gebruiken. De 2e alleen maar je letters iets licht maken omdat ik er niks van zie maar verder heel goed gedaan Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) Thx, voor de reactie! Ik ga zeker iets doen aan de 2e sig en dan de text! Als iemand een soort tut of zelf een goed idee heeft over mijn text moet je maar even PB'en Gr, drunken Bewerkt: 12 februari 2008 door Drunkendonkey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.