san andreas piloot Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 halo, ik weet ikjgelijk niet of dit hier moet staan of bij computer talk moest staan. oke ik heb is gekeken in de mappen van mijn spel pacific fighters en von daar een map van muziek. daar stond een map bij met in flight( pacific fighters is namelijk een vliegtuigspel) en daar stond niks in. dus ik dacht als ik daar nu eens een liedje in zet speelt die dat liedje dan niet af als ik vlieg? ik dacht ik vraag maar op gtaforum voor ik iets doe. oke kan dit werken of ben ik dat mijn spel dan niet meer start? Reageren
moechy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik heb er zelf niet veel verstaan van maar je zou eens kunnen proberen hé. Wel eerst back-up maken. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) ik ben bij mijn computer en dan bij pacific fighters naar de map muziek en dan bij in flight maar daar was niks en als ik nu daar een liedje inzet speelt dat liedje zich dan af als ik vlieg? @edit hieronder: en hoe maak ik een backup? Bewerkt: 12 februari 2008 door san andreas piloot Reageren
moechy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik zei juist probeer eens. Wel eerst een back-up maken van je map(je weet maar nooit) en dan je spel starten en kijken of het werkt. Hier zal je nix mis mee doen. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) start>programma's>bureau accessoires>systeem werk set>back up (van heel windows) of gewoon de map kopiëren en hem ergens anders plakken Bewerkt: 12 februari 2008 door gta-pilot Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 ok maar zal dat werke want ik doe het aleen als ik zeker ben dat het werkt Reageren
Naudin Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 ok maar zal dat werke want ik doe het aleen als ik zeker ben dat het werkt hoezo dat, zoveel werk is dat toch niet? Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 ja maar ik had al eens een patch gedownload en de verkeerde ik moest eerst een andere downloaden en toen werkte mijn spel niet meer en toen was mijn pa ook kwaad dus ik wil nu liever niks verkeerd doen Reageren
moechy Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Met muziek ga je echt nix verkeerd doen fzo hoor. Als het niet werkt doe je gwn je muziek er trg uit. Reageren
js007 Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 mijn neef doet dat op een andere manier , hij neemt een soort sterio met nog een raar aparaat ( ik weet niet wat dat is, het staat vol met metertes en aanwijzels en zo voort ) hij verbind dat met de computer en dan kan hij door alles muziek horen o ja je moet je computer er wel voor openen dus als je er niet veel van kent zou ik het niet proberen Reageren
moechy Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Niet proberen dus aan zijn uitleg te horen Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ja zal moeilijk gaan als ik een laptop heb zie je mij men laptop al openbreken Reageren
js007 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 mijn neef werkt nog met oude apparaten , het kan nu dat er modernere spullen bestaan o ja je kunt ook gewoon een psp of een mp3 speler naast je computer zetten dan heb je ook muziek Reageren
K.O. Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) mijn neef werkt nog met oude apparaten , het kan nu dat er modernere spullen bestaan o ja je kunt ook gewoon een psp of een mp3 speler naast je computer zetten dan heb je ook muziek Het lijkt me makkelijker om gewoon Windows Media Player aan te zetten (of een andere speler) met een leuke afspeellijst die oneindig lang doorgaat (loop). Vervolgens gewoon de game starten.Als je een geluid in een map zet gaat je spel daar overigens ook echt niet van kapot. Als het niet kan, dan leest het spel het geluid ook niet dus loop je geen enkel risico. Als het wel zou moeten kunnen, maar niet met jouw bestand, krijg je waarschijnlijk een foutmelding. Ook geen probleem, je gooit het bestand gewoon weer weg. Backuppen is nergens voor nodig, want je kunt gewoon geen enkel risico lopen. Bij een patch natuurlijk wel, want dan vervang je een bestand. Je verandert zo de hele inhoud van een .exe bestand meestal. Van een bestand toevoegen kun je echter nooit echt problemen krijgen, aangezien je de situatie weer precies terug kan draaien naar zoals ie eerst was, mocht 't niet werken. (Hoezo wordt je pa trouwens kwaad als een spelletje niet meer werkt? Even herinstalleren en hij doet 't weer. Eventuele savefiles of profiles kun je vrijwel altijd backuppen. Backuppen is trouwens het kopieren van een aantal bestanden/mappen naar een andere plek, zodat je er twee van hebt op je pc. Mocht er dan iets misgaan met de één, dan kun je de andere (backups) er gewoon weer overheen zetten.) Bewerkt: 18 februari 2008 door K.O. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 ja mijn pa werd kwaad omdat hij het weer kon oplossen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.