san andreas piloot Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ik vond het stom om hier een nieuw topik over te starten maar heb je in pacific fighters ook il 2 forgotten battles? want ik had stand alone geinstaleerd ma ik weet nog dat daar ook stond pf+fb en ik had nu net gelezen dat er in pacific fighters ook il2 forgotten battles zit is dat waar? Reageren
Velaro Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ik vond het stom om hier een nieuw topik over te starten maar heb je in pacific fighters ook il 2 forgotten battles? want ik had stand alone geinstaleerd ma ik weet nog dat daar ook stond pf+fb en ik had nu net gelezen dat er in pacific fighters ook il2 forgotten battles zit is dat waar? Je hebt verschillende edities. In de gewone editie krijg je enkel IL2, en in de Gold-editie krijg je volgens mij alles in 1 pack. Reageren
js007 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) ik heb een oplossing wat heb je nodig: radio , muziek op cd en een kabel (*) (*)achteraan op de radio zit er normaal een uitgang voor een haedset (of zoiets dergelijks )in te steken , zo een kabel het je nodig met 2 dezelfde koppen steek die kabel in de radio en in je computer in een gaatje met blauw omringt ( zelfde formaat als een ingang voor oortjes) zet je radio aan en je hebt muziek in je game ik heb het zelf uitgetest ik ga dit nog bijwerken als je het niet begrijpt Bewerkt: 14 maart 2008 door js007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.