Politiehelikopter Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 kunnen games van ps1 en ps2 ook op ps3 afgespeeld worden? kan de ps2 controller op de ps3? met de nieuwe ps3 controller moet je hem naar links of rechts kantelen om te sturen bij een spel, kan deze functie ook uitgeschakeld worden? (kan niet naar links/rechts kantalen vanwege mijn handicap.) Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 kunnen games van ps1 en ps2 ook op ps3 afgespeeld worden?kan de ps2 controller op de ps3? met de nieuwe ps3 controller moet je hem naar links of rechts kantelen om te sturen bij een spel, kan deze functie ook uitgeschakeld worden? (kan niet naar links/rechts kantalen vanwege mijn handicap.) vraag 1. Ja dat kan als je de 60 gig versie hebt vraag 2. Ja dat kan maar vraag me niet hoe vraag 3. Ja dat kan. Bij bijna alle games kun je via het menu -> opties -> controls Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) *verwijderd* slechte post Bewerkt: 12 februari 2008 door Gangsta-CJ Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) Heej, Het is inderdaad mogelijk om PS-2 spellen af te spelen op je PS3 indien je over een 60GB beschikt. Wat moeilijk nog te krijgen is aangezien hij niet meer te koop is in Europa zover ik weet. Behalve 2dehands. Wel kun je als je over de 40GB beschikt PS1 Games afspelen. Mvg, GTA-fan2 Bewerkt: 12 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) kunnen games van ps1 en ps2 ook op ps3 afgespeeld worden?Zoals GTAGijsso al zei, alleen op de 60 en 80 gigabyte versie. Je vind ze soms nog in de winkels of op internet, maar de winkels krijgen nu alleen nog maar 40 gig's, waarop geen PS2 disks kunnen. Als je dat perse wilt, zul je dus naar een 60 gb moeten zoeken.kan de ps2 controller op de ps3?Ja, maar met een converter er tussen. Zie bijvoorbeeld hier. Er zullen nog wel wat goedkopere zijn, maar Logic is normaal een goed en degelijk merk.met de nieuwe ps3 controller moet je hem naar links of rechts kantelen om te sturen bij een spel, kan deze functie ook uitgeschakeld worden? (kan niet naar links/rechts kantalen vanwege mijn handicap.)Zoals GTAGijsso al zei, ja. Vaak is het ook een optie die je zelf kunt kiezen en staat hij normaal al uit.Zie dit als een uitbreiding op de topicstarters tweede vraag.. Bewerkt: 12 februari 2008 door ASPHALT Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Je moet 60 GB nodig voor ps2 en ps-spellen kunnen spelen maar niet alle spellen kunnen afspelen. Maar er is update voor meer spellen kunnen afspelen. Reageren
thug Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) de ps2 controller kun je niet op de ps3 aansluiten omdat er niet van aansluiting meer opzit alleen van memory sticks enzo... Bewerkt: 13 februari 2008 door thug Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 de ps2 controller kun je niet op de ps3 aansluitenomdat er niet van aansluiting meer opzit alleen van memory sticks enzo... ▼ kan de ps2 controller op de ps3?Ja, maar met een converter er tussen. Zie bijvoorbeeld hier. Er zullen nog wel wat goedkopere zijn, maar Logic is normaal een goed en degelijk merk. Lezen is moeilijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.