OJ Log Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 hallo Ik heb GTA SA van mijn pc Gegooid en Wil hem er vandaag weer op zetten. zeg die data2.cap Niet lees baar ofzo. En het al de tweede x dat ik dit heb. Vorige x stuurde ik het spel gewoon terug en kreeg ik nieuwe Aleen gerantie is verlopen bij deze. Heeft iemand dit probleem ook. en is die er vanaf gekomen zou die dat dan met mij willen delen?? want ik wil weer GTA spelen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Bij een data2.cab fout, is het vaak een kras op je DVD. Helaas is daar niets meer aan te doen... Je kunt het nog proberen schoon te maken met een zachte doek en een beetje water, want misschien is het alleen wat vuil... Hoe dan ook, als je ooit nog eens GTA SA koopt, houdt de DVD dan niet in het boekje, als je dat nog deed, want daar gaat hij alleen maar kapot van. Dit hoort overigens in de SA fora, dus verplaats ik hem gelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.