Jump to content

San andreas hulp.

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb img tool gedownload en mods erin gezet maar nu blijft hij vasthangen bij 50% van het laadbalkje, ook bij new game.

ik heb ook een patch gedownload maar doet nog steeds niks?

zou iemand me kunnen helpen, ook wat meer info over img tool geven mischien dat ik daar wat fout doe?

MVGNiels

Geplaatst:

Er zijn twee verklaringen hiervoor. Of je hebt de mod niet goed geïnstalleerd, óf je hebt V2 van het spel, waarmee je niet kunt modden.

• Mod niet goed geïnstalleerd

Het kan zijn dat je de mod dus niet goed hebt geïnstalleerd. Kijk nog even goed of je alle stappen juist hebt opgevolgd zoals dat in dit topic keurig wordt uitgelegd.

• Verkeerde versie

Nu komen we al bij een wat lastiger probleem. Kijk allereerst welke versie van GTA San Andreas je hebt. Dat kun je op twee manieren doen. Ik beschrijf de meest makkelijke ditmaal.

Ga naar ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script en kijk naar de bestandsgrootte van het bestand script.img.

[table=header]Bestandsgrootte

Versie568 KbV1562 KbV2[/table]

Als je V2 hebt, moet je het spel downgraden met de patch, welke je hier kunt downloaden. Volg de stappen van de patch, en daarna zal hij het waarschijnlijk wel doen.

Mocht je V1 hebben, moet je toch nog eventjes kijken naar 'Mod niet goed geïnstalleerd', omdat de fout dan ergens daar ligt. ;)

Geplaatst:

script doc is bij mij 588KB

welke versie is dat dan?

Donwell zei:
Er zijn twee verklaringen hiervoor. Of je hebt de mod niet goed geïnstalleerd, óf je hebt V2 van het spel, waarmee je niet kunt modden.

• Mod niet goed geïnstalleerd

Het kan zijn dat je de mod dus niet goed hebt geïnstalleerd. Kijk nog even goed of je alle stappen juist hebt opgevolgd zoals dat in dit topic keurig wordt uitgelegd.

• Verkeerde versie

Nu komen we al bij een wat lastiger probleem. Kijk allereerst welke versie van GTA San Andreas je hebt. Dat kun je op twee manieren doen. Ik beschrijf de meest makkelijke ditmaal.

Ga naar ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script en kijk naar de bestandsgrootte van het bestand script.img.

[table=header]Bestandsgrootte

Versie568 KbV1562 KbV2[/table]

Als je V2 hebt, moet je het spel downgraden met de patch, welke je hier kunt downloaden. Volg de stappen van de patch, en daarna zal hij het waarschijnlijk wel doen.

Mocht je V1 hebben, moet je toch nog eventjes kijken naar 'Mod niet goed geïnstalleerd', omdat de fout dan ergens daar ligt. ;)

Geplaatst:
  pioneerniels zei:
script doc is bij mij 588KB

welke versie is dat dan?

Script.doc is wel erg vreemd, .doc is een Word-bestand namelijk. Ik denk dat ik het dan ook wel weet, jij hebt zitten modden in script.img. Vandaar dat je missies ook niet werken, je moet dan een New Game starten en daarmee spelen. Wil je wel weer gewoon V1 of V2 spelen, gebruik dan de files:

[table=header]Versie

BestandV1FilesV2Files[/table]

Veel plezier nog in San Andreas!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...