Jump to content

Wat doe jij om de tijd te vernietigen tijdens wachten op IV?

Recommended Posts

• Reacties 196
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 7nightwing7

11

• Kai-ShockWave

6

• MarXmaN

6

• michaelfivez

5

Geplaatst: (bewerkt)

Goh... Wat zal ik gaan doen om de tijd te vernietigen? Hmmm... Ik ga ruk..... euhrm... *kuch*... Werken, Smackdown vs Raw 2008 spelen, WWE worstelshows bekijken, Most Haunted en Ghost Hunters afleveringen kijken en een beetje uit m'n neus vreten. En dinsdag 29 april gaat mijn wekker om 09:00 uur om GTA IV (eindelijk) in de winkel te kunnen halen. :dans:

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:

Ik ben vorige week aan Rainbow Six : Las Vegas 2 begonnen met de hoop het spel te spelen tot de dag dat GTA IV uitkomt. Maar helaas heb ik het spel gisteren uitgespeeld en wacht me nog 28 lange dagen. Mss zal ik GTA-Liberty City Stories trachten uit te spelen (100%). Ik mis hier en daar nog enkele zaken.

Geplaatst:

Wel grappig om te zien welke games iedereen speelt totdat GTA IV uitkomt. Denk dat op 29 april heel veel mensen in NL en BE die dag of vrij hebben, of vrij nemen hievoor. Echt zon eenheidsgevoel dan. :dans:

Geplaatst:
Wel grappig om te zien welke games iedereen speelt totdat GTA IV uitkomt. Denk dat op 29 april heel veel mensen in NL en BE die dag of vrij hebben, of vrij nemen hievoor. Echt zon eenheidsgevoel dan. :dans:

Een groot deel dat GTA IV koopt zijn kinderen, en die hebben allemaal meivakantie als de game uitkomt. Als volwassenen werken denk ik niet dat ze vrij nemen, dan zijn ze wel een beetje doorgedraaid. Toen die nieuwe PS3 uitkwam in de VS, namen mensen vrij. Dat was op TV, en dat kan ik nog een beetje begrijpen. Maar ik denk niet dat veel mensen voor een game vrij gaan nemen.

Geplaatst:

Dan is toch ook vakantie...

Ciao :cya:

Geplaatst:

Een groot deel dat GTA IV koopt zijn kinderen, en die hebben allemaal meivakantie als de game uitkomt. Als volwassenen werken denk ik niet dat ze vrij nemen, dan zijn ze wel een beetje doorgedraaid. Toen die nieuwe PS3 uitkwam in de VS, namen mensen vrij. Dat was op TV, en dat kan ik nog een beetje begrijpen. Maar ik denk niet dat veel mensen voor een game vrij gaan nemen.

Nou, bij mij op mn werk anders wel hoor. ;)

Geplaatst:

Ik speel momenteel Call of Duty 4 en The Orange Box op de Xbox 360 en daar vermaak ik me wel mee :). Verder gewoon met vrienden en vriendin afspreken en dan vliegen de weken voorbij :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

school en burnout paradice en heel soms resictance en nog somser(geen echt woord weet ik dus geen comentaar) ps2 spel

Bewerkt: door aeroxthm
Geplaatst:

ik ga w8 tot me laatste onderdeel van mijn pc :)

duel corne 2.4gz wat 5.32ghz leefert :)

4gb werkgeugen

Msi p950 moederboord dual

en me Geforce 8600GT 512mb

hier moet toch gta IV toch wel op draaien he?

Geplaatst:

4gb werkgeugen

Als je er een ps3 of een x360 bijstopt wel ja

Geplaatst:

4gb werkgeugen

Als je er een ps3 of een x360 bijstopt wel ja

waar slaat dat op?

????

gaat ook een beetje moeilijk met de aansluitingen vindje niet?

Geplaatst:
alleen je Videokaart is een beetje aan de slechte kant

O ja, Dat is toch een hele goede videokaart

Geplaatst:

COD4 en Fifa Manager 2006 op PC

Maar eerst ga ik UEFA euro 2008 kopen :D

Daarmee vermaak ik mij heus wel lang mee denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...