frankyyguy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik heb momenteel alleen cod4, die speel ik nu ook om tijd te skippen lol, maar buiten dat om heb ik het nog ''effe'' druk met school vanwege me examen enzo. Dus ja tiss nu even slikken en heb echt veel huiswerk. ik kan niet wachten tot gta IV uit komt. dus ja, ben echt toe aan de vakantie Reageren
gtamelle Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Dat dit niet wordt gelocked , maarja even Ontopic. Ik speel op dit moment niks, ik ben een beetje buiten aan het chillen, en leer voor me laatst proefwerken voor de mei vakantie Reageren
Thanerdo Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 op www.gtaforum.nl kijken of er nog nieuws is over GTA IV..... Reageren
Oldskool Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Bully net uitgespeeld.. Wat moet ik nou dat laatste weekje? Reageren
Dwayneski Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 - Zuipen en Uitgaan - Leren voor mn examen - Spijbelen - Cod 4 Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik kijk geduldig hoe mijn nagels groeien zodat ik eindelijk weer eens wat te kluiven heb Nog 8654 minuten!! Reageren
Hextrasher Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 - GTA:SA multiplayer - OpenTTD - SecondLife - Burnout Paradise En een boel chatten en verveling Reageren
Houser Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Ziek vaak die trailers bekijken, internet scannen en bier inslaan voor maandag nacht. Bewerkt: 23 april 2008 door Houser Reageren
gta-mike Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 De GTA's Liberyt City- en Vice City- Stories 100% uitgespeeld. Er waren nog enkele onafgewerkte nevenmissie's die ik nu wel uitgespeeld heb. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 gisteravond kon ik dus egt niet slapen he, ik moest steeds denken aan gta iv en hoe vet het werdt en als ik nu aan gta iv denk krijg ik zo een raar gevoel in mijn buik.. ik ik ben verlieft !!! Reageren
Earth Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 gisteravond kon ik dus egt niet slapen he, ik moest steeds denken aan gta iv en hoe vet het werdt en als ik nu aan gta iv denk krijg ik zo een raar gevoel in mijn buik.. ik ik ben verlieft !!! Probeer gewoon Nederlands te praten, want dt in verleden tijd kan niet. Ik speel trouwens Football Manager 2008 om de tijd te verdoven. Reageren
philippe58 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dat dit niet wordt gelocked , maarja even Ontopic.Ik speel op dit moment niks, ik ben een beetje buiten aan het chillen, en leer voor me laatst proefwerken voor de mei vakantie Zelfde voor mij en Warhawk ff spelen Reageren
AOSY86 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ik druk op gameplay video link, daarna sluit ik die venster meteen Ik wil die video's nu zien maar wil liever alles zelf ondekken. ik speel FIFA 08 (Premiership - Tottenham ) + DEMO van Uncharted (had eerder geen PS3 internetverbinding ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.