$big$smoke$ Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik speel gewoon op de andere gta's, en als het 29 april is hopen dat hij ook op de pc uitkomt Reageren
WWW.outer Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 ik ben constant aan het zoeken naar nieuwtjes over GTA IV te zoeken. En af en toe een oude Gta Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Winterslaap houden tot 29 April Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Winterslaap houden tot 29 April strak plan ! Wake me when its released Reageren
MarXmaN Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik speel Battlefield 2, hang regelmatig een btje op straat rond met een jointje en ga ( helaas ) naar school. Reageren
murderboy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 ik speel of axis&allies rts, toch leuk spel wel oud, en ook c&c renegade, mooie first person gratis downloads via www.renxtreme.info dan kun je de 2 downloads die er zijn downloaden, en dan multiplayer spelen via gamespy, leuk spel en als we nieuwe pc eindelijk hebben speel ik: -splinter cell -fifa 08 -fear gold editition Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Beetje overdreven om je tijd te vernietigen niet, ik ga gewoon andere spellen spelen en andere dingen in me leven doen dan wachten. Een beetje een paar maanden zitten vervelen heb ik namelijk geen zin in. Reageren
jellha Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 ik speel CoD 4 en Assassin's Creed en splinter cell double agent om de tijd te doden Reageren
gta-mike Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik speel momenteel True Crime (New York). En ik hoop dat veel uit dit spel terug te vinden zal zijn in GTA 4. Reageren
Tjerk Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik ga een beetje scmmen, cod4 spelen, andere games kopen en Vwo 3 halen. Want voor dat Gta IV op de pc verschijnt, moeten we nog wel een tijdje wachten. Reageren
Stolwijkboy Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Saints Row / Rainbow Six Vegas spelen Reageren
Deja^vu Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 we kunnen ook een voorbeeld nemen aan cartman van south park. hij begroef zichzelf in het ijs omdat hij niet op de Wii kon wachten maarja ik ga gewoon naar school en speel wat andere games enzo Reageren
Swiggers Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Wow.. COD4 is wel heel erg populair of niet ? Ik speel momenteel ook COD4 ( online op de ps3 ) Ik heet daarop DSgregor ( voeg me toe, dan gaan we tegen elkaar, als je durft ) En ik probeer 'voor' 29 april de 5 3D delen van GTA uittespelen, dat lukt al aardig En ff goed me best doen op school, ik moet namelijk de Cito-Toets Gelukkig al 2 dagen gehad Swiggers, Bewerkt: 13 februari 2008 door swiggers Reageren
-IV- Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Call of Duty 4: Modern Warcraft op de PS3, heel leuk spel! Als GTA IV uit is, wordt het waarschijnlijk grotendeels GTA en het andere deel Call of Duty! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.