Swiggers Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 [quote name='MarXmaN' date='12 Feb 2008, 21:43:06' post='889873 hang regelmatig een btje op straat rond met een jointje Stoer... Dat zet je toch niet op een forum Reageren
Romal Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 SOmmige mensen denken dat ze dan stoer zijn als ze blowen en het zeggen...... Reageren
Piccolo Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 dead rising spelen bietje zombies killen Reageren
karamanci Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Als het uitkomt ga ik mijn kamertje sluiten, lamp dichtdoen, geluid har zetten en dan spelen! Tot die tijd effe sociaal emotionele dingen doen etcetera etcetera Reageren
nationalist Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Als het uitkomt ga ik mijn kamertje sluiten, lamp dichtdoen, geluid har zetten en dan spelen! Tot die tijd effe sociaal emotionele dingen doen etcetera etcetera De vraag is wat doe je ervoor ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 SOmmige mensen denken dat ze dan stoer zijn als ze blowen en het zeggen...... Het kan best dat je dat doet, maar omdat nu op het forum te zetten.... Nee dat moet niet kunnen Reageren
karamanci Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 SOmmige mensen denken dat ze dan stoer zijn als ze blowen en het zeggen...... Het kan best dat je dat doet, maar omdat nu op het forum te zetten.... Nee dat moet niet kunnen Mensen mensen, daar hebben ze maar één beschrijvng voor en dat is... ''aanstellerij''. Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Dit hele topic is of toevallig, of geheel nageaapt van de GTAForum Winteractie, waarbij je een creatie moet inleveren waaruit blijkt wat jij gaat doen tot GTA IV uitkomt. Hoe ik de winter doorkom, ga ik dus nog niet zeggen. @hierboven: Wat maken jullie je druk Als hij wil blowen, moet hij dat toch weten. Reageren
Hepburn High Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik speel pas vanaf gisteren de twee GTA's voor de PSP, dus ik ben nog wel even bezig tot die tijd. En daarbij rook ik dan nog wat jointjes.......oeps sorry, dat mag je niet zeggen op dit forum Reageren
Biocount Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 ik speel ook cod4.. op de ps3 verder koop ik even geen spellen meer tot gta4 uit is Reageren
MarXmaN Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Stoer... Dat zet je toch niet op een forum SOmmige mensen denken dat ze dan stoer zijn als ze blowen en het zeggen...... Het kan best dat je dat doet, maar omdat nu op het forum te zetten.... Nee dat moet niet kunnen Mensen mensen, daar hebben ze maar één beschrijvng voor en dat is... ''aanstellerij''. Uhmmmmm.....juist....Zoals je in de titel van dit topic kan lezen wordt er gevraagd naar wat men doet om als tijdverdrijf naar GTA IV toe. Dan antwoord ik zoals ik wil antwoorden. Ik kan ook zeggen dat ik elke dag naar school ga en in het weekend werk, alleen is dat geen relaxed tijdverdrijf. Een jointje roken vindt ik wel heel relaxed. Als ik dat dus doe en heb zin om dat te posten dan post ik dat. Over stoerdoenerij gesproken, er is niks stoers aan het roken van een joint, het is alleen lekker. Mijn intentie zoals jullie meteen denken is dus niet stoerdoenerij ( of aanstellerij ). Dat zegt eigenlijk genoeg over degenen die zo reageren. Als iemand zou zeggen dat ie iets zou doen wat bijna niemand doet omdat de grote menigte het niet vet vindt dan is het maar raar, maar als iemand gewoon zegt dat hij af en toe een jointje rookt is het meteen stoerdoenerij? Ieder zijn eigen interesses, leer je medemens te respecteren. Maargoed blijkbaar is het een taboe om te zeggen wat je graag doet, want men kan niet de interesses van anderen accepteren en al helemaal niet als ze er over praten . Als je je er aan ergert omdat je meteen vooroordelen heb, lees dan over het bericht heen en ga verder met je leven. Gr.. MarXmaN Bewerkt: 15 februari 2008 door MarXmaN Reageren
Adren4Line Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Als het uitkomt ga ik mijn kamertje sluiten, lamp dichtdoen, geluid har zetten en dan spelen! Tot die tijd effe sociaal emotionele dingen doen etcetera etcetera Lamp dichtdoen? Volgens mij is het altijd nog lamp uitdoen Reageren
nationalist Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Als het uitkomt ga ik mijn kamertje sluiten, lamp dichtdoen, geluid har zetten en dan spelen! Tot die tijd effe sociaal emotionele dingen doen etcetera etcetera Lamp dichtdoen? Volgens mij is het altijd nog lamp uitdoen Jij bent echt een spammer he Rook een jointje en stop met spammen Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Als het uitkomt ga ik mijn kamertje sluiten, lamp dichtdoen, geluid har zetten en dan spelen! Tot die tijd effe sociaal emotionele dingen doen etcetera etcetera Lamp dichtdoen? Volgens mij is het altijd nog lamp uitdoen Jij bent echt een spammer he Rook een jointje en stop met spammen Gewoon even negeren. Altijd handig. Wat gaat de tijd toch traag he. Was het maar al april Reageren
dj.tappie Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) hahaha ik ga eerst maar even op wintersport, daarna zijn we alweer een week verder en moe ik weer naar school. Helaas helaas, maarja in het weekend gewoon lekker bier drinken en dan komen we er wel! Trouwens voor marxman: "conjo je weet toch lekker blowen man"---"ik lieg niet" Bewerkt: 16 februari 2008 door dj.tappie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.