7nightwing7 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hahaha ik ga eerst maar even op wintersport, daarna zijn we alweer een week verder en moe ik weer naar school. Helaas helaas, maarja in het weekend gewoon lekker bier drinken en dan komen we er wel! Trouwens voor marxman: "conjo je weet toch lekker blowen man"---"ik lieg niet" :schater: :schater: Reageren
MarXmaN Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hahaha ik ga eerst maar even op wintersport, daarna zijn we alweer een week verder en moe ik weer naar school. Helaas helaas, maarja in het weekend gewoon lekker bier drinken en dan komen we er wel! Trouwens voor marxman: "conjo je weet toch lekker blowen man"---"ik lieg niet" Wat ga jij je er nou nog mee bemoeien? Lees mijn post is als je dat aankan zoveel woorden in een alinea Niet proberen de psychologische soldaat uit te hangen als het onderwerp allang is gesloten door mijn post. Ik ga toch ook niet zeiken over jou dat je bier drinkt in het weekend en dat in dit topic post ( wat laagbijdegrondse mensen wel zouden doen ), ieder z'n interesses, respect die dan ook... En kweenie of je het quoten van Jorans' praat grappig vind, maar het is in ieder geval lomp om meteen te denken dat iedereen zo is.. Vooroordelen is voor onwetende zielen.. Geen haat, hou je rustig en heb respect voor je medemens, dan kan je hetzelfde terugverwachten. Gr. MarXmaN Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hahaha ik ga eerst maar even op wintersport, daarna zijn we alweer een week verder en moe ik weer naar school. Helaas helaas, maarja in het weekend gewoon lekker bier drinken en dan komen we er wel! Trouwens voor marxman: "conjo je weet toch lekker blowen man"---"ik lieg niet" Wat ga jij je er nou nog mee bemoeien? Lees mijn post is als je dat aankan zoveel woorden in een alinea Niet proberen de psychologische soldaat uit te hangen als het onderwerp allang is gesloten door mijn post. Ik ga toch ook niet zeiken over jou dat je bier drinkt in het weekend en dat in dit topic post ( wat laagbijdegrondse mensen wel zouden doen ), ieder z'n interesses, respect die dan ook... En kweenie of je het quoten van Jorans' praat grappig vind, maar het is in ieder geval lomp om meteen te denken dat iedereen zo is.. Vooroordelen is voor onwetende zielen.. Geen haat, hou je rustig en heb respect voor je medemens, dan kan je hetzelfde terugverwachten. Gr. MarXmaN Ach, maak je niet zo druk erom, het was gewoon een grap. Its a joke son Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Tot 29 april zoek ik naar een manier om mezelf te bevriezen en tot 29 april ontdooien Anders drink ik de hele tijd over datum karnemelk! Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Tot 29 april zoek ik naar een manier om mezelf te bevriezen en tot 29 april ontdooien Anders drink ik de hele tijd over datum karnemelk! karnemelk Nee, ik vermaak me wel met overige games tot die tijd. Ook blijf ik bijna dagelijks deze website bezoeken of er nog nieuwtjes zijn. Reageren
MarXmaN Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hahaha ik ga eerst maar even op wintersport, daarna zijn we alweer een week verder en moe ik weer naar school. Helaas helaas, maarja in het weekend gewoon lekker bier drinken en dan komen we er wel! Trouwens voor marxman: "conjo je weet toch lekker blowen man"---"ik lieg niet" Wat ga jij je er nou nog mee bemoeien? Lees mijn post is als je dat aankan zoveel woorden in een alinea Niet proberen de psychologische soldaat uit te hangen als het onderwerp allang is gesloten door mijn post. Ik ga toch ook niet zeiken over jou dat je bier drinkt in het weekend en dat in dit topic post ( wat laagbijdegrondse mensen wel zouden doen ), ieder z'n interesses, respect die dan ook... En kweenie of je het quoten van Jorans' praat grappig vind, maar het is in ieder geval lomp om meteen te denken dat iedereen zo is.. Vooroordelen is voor onwetende zielen.. Geen haat, hou je rustig en heb respect voor je medemens, dan kan je hetzelfde terugverwachten. Gr. MarXmaN Ach, maak je niet zo druk erom, het was gewoon een grap. Its a joke son Ja weet k maar k wilde even m'n punt duidelijk maken , heb trouwens nog een ding om de lange wachttijd te doen verdoezelen, muziek maken . Reageren
karamanci Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Met FruityLoops? Reageren
MarXmaN Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Met FruityLoops? Ja, ben alleen sindskort begonnen met Reason alleen dat is meer voor Dance, Techno etc. alleen ik maak HipHop en ben dus als een gek op zoek naar Cubase 4 Reageren
Vercetty Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik speel redelijk wat warhawk op men ps3. cod 4 op de pc volgende week moet ik crysis hebben en als het goed is krijg ik binnen 1 a 2 weken supreme commander binnen, oftewel, genoeg te doen voor mij Reageren
MNC3 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 COD4 , Forza motorsport 2 en Fifa 08 spelen op Xbox 360. Zo kom ik er wel. Reageren
DJRobin Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 COD4 spelen. En gtaforum natuurlijk. Reageren
dj.tappie Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 hahaha ik ga eerst maar even op wintersport, daarna zijn we alweer een week verder en moe ik weer naar school. Helaas helaas, maarja in het weekend gewoon lekker bier drinken en dan komen we er wel! Trouwens voor marxman: "conjo je weet toch lekker blowen man"---"ik lieg niet" Wat ga jij je er nou nog mee bemoeien? Lees mijn post is als je dat aankan zoveel woorden in een alinea Niet proberen de psychologische soldaat uit te hangen als het onderwerp allang is gesloten door mijn post. Ik ga toch ook niet zeiken over jou dat je bier drinkt in het weekend en dat in dit topic post ( wat laagbijdegrondse mensen wel zouden doen ), ieder z'n interesses, respect die dan ook... En kweenie of je het quoten van Jorans' praat grappig vind, maar het is in ieder geval lomp om meteen te denken dat iedereen zo is.. Vooroordelen is voor onwetende zielen.. Geen haat, hou je rustig en heb respect voor je medemens, dan kan je hetzelfde terugverwachten. Gr. MarXmaN Ach, maak je niet zo druk erom, het was gewoon een grap. Its a joke son Ja weet k maar k wilde even m'n punt duidelijk maken , heb trouwens nog een ding om de lange wachttijd te doen verdoezelen, muziek maken . hahahaha was inderdaad gewoon een grapje! Ieder moet zijn eigen ding doen en ik heb daar heus geen problemen mee ofzo! Ik rook zelf ook wel eens een blowtje...trouwens....bier is toch lekker .... niet? Reageren
MarXmaN Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 hahaha ik ga eerst maar even op wintersport, daarna zijn we alweer een week verder en moe ik weer naar school. Helaas helaas, maarja in het weekend gewoon lekker bier drinken en dan komen we er wel! Trouwens voor marxman: "conjo je weet toch lekker blowen man"---"ik lieg niet" Wat ga jij je er nou nog mee bemoeien? Lees mijn post is als je dat aankan zoveel woorden in een alinea Niet proberen de psychologische soldaat uit te hangen als het onderwerp allang is gesloten door mijn post. Ik ga toch ook niet zeiken over jou dat je bier drinkt in het weekend en dat in dit topic post ( wat laagbijdegrondse mensen wel zouden doen ), ieder z'n interesses, respect die dan ook... En kweenie of je het quoten van Jorans' praat grappig vind, maar het is in ieder geval lomp om meteen te denken dat iedereen zo is.. Vooroordelen is voor onwetende zielen.. Geen haat, hou je rustig en heb respect voor je medemens, dan kan je hetzelfde terugverwachten. Gr. MarXmaN Ach, maak je niet zo druk erom, het was gewoon een grap. Its a joke son Ja weet k maar k wilde even m'n punt duidelijk maken , heb trouwens nog een ding om de lange wachttijd te doen verdoezelen, muziek maken . hahahaha was inderdaad gewoon een grapje! Ieder moet zijn eigen ding doen en ik heb daar heus geen problemen mee ofzo! Ik rook zelf ook wel eens een blowtje...trouwens....bier is toch lekker .... niet? Zekers Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik heb iets heel eenvoudigs om de tijd te doden. 1)Gamen. 2)Naar school gaan. 3)Slapen. grtz ~Victorious~ Reageren
michaelfivez Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Tot 29 april zoek ik naar een manier om mezelf te bevriezen en tot 29 april ontdooien Anders drink ik de hele tijd over datum karnemelk! Dat doet me nu denken aan southpark Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.