Jump to content

Wat doe jij om de tijd te vernietigen tijdens wachten op IV?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik speel nog een tijd Gta San Andreas en wacht op de PC versie van GTA IV :Y .

huh? waarom w8 je tot de 60 gig weer terug komt?? (ik heb de 40gig) maar maakt dat wat uit als ik gta 4 koop??

ik heb een ps3 vanaf de release(dus 60 gig) maar die kon opeens geen games en films meer afspelen...opgestuurd en heb nu een 60 gig weer terug gekregen..maar als je nu een 40 of een 60 gigabyte ps3 hebt,dat maakt niet uit voor gta4 ^_^

• Reacties 196
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 7nightwing7

11

• Kai-ShockWave

6

• MarXmaN

6

• michaelfivez

5

Geplaatst:

Saints Row en heel grappig....Ik had GTA III ooit eens gekocht maar nooit gespeeld. Geweldig! Leuk spel. Red ik het wel ff mee.

Geplaatst:

IK kan niet w8en ik verheug me alleen op de ps3.

Ik heb een vraag is de service van sony goed krijg ej ook je dingen gemaakt als het stuk is.

En is het beter dan die van microsoft ??

Geplaatst:

Ik loop stage tot eind april, dus ik zie GTA IV als een nog te verdienen beloning.. :eten:

Daarom hou ik het tot die tijd wel vol met alleen Call Of Duty 4 (PS3), God of War (PSP SnL) en wat andere dingen...

Liever had ik GTA natuurlijk gister al gehad. Maja, ben al blij dat ze nog een GTA releasen.. :puh:

Geplaatst:

Ik heb al me games al uitgespeeld, dus gewoon in de tussentijd willekeurige games op me PS2 en 360 spelen. En als het wachten erop zit volop GTA IV spelen ^_^

Geplaatst:
IK kan niet w8en ik verheug me alleen op de ps3.

Ik heb een vraag is de service van sony goed krijg ej ook je dingen gemaakt als het stuk is.

En is het beter dan die van microsoft ??

Ja de service is heel errig goed van sony en je word altijd heel netjes geholpen!!

(geen geklooi als iets kapot gaat, je weet dan meteen waar je aan toe bent.)

Geplaatst:

ik doe helemaal niks,ik ben niet zo een persoon die smachtend wacht naar de release van gta IV.

als het komt dan komt het,komt het niet dan ben ik ook tevreden.

dus zo opgewonden over de nieuwe gta ben ik eigenlijk ook weer niet. want sommige mensen op het forum vindt ik nogal overdreven doen over gta iv.Het is maar een spel en ik heb belangrijkere dingen te doen.

Geplaatst:

Ik heb San andreas er maar weer ingegooid ! Het spel wat nooit verveeld ! Ik had van iemand Saint row geleend maar wat een bagger spel is dat zeg !

Ik speel ook Call of Duty 4 maar het begint iet wat saai te worden .

Was het maar 29 april ! eindelijk het mooie Liberty City ontdekken

Geplaatst:

Ik sppelde COD4, maar ben het spel beu. Nunzoek ik dus nog naar een goed spel om me tot 29 april bezig te houden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...