Sgt. Presley Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik ben nu heel druk met het poetsen van m'n Sony Bravia HD tv, het smeren van m'n Playstation 3 controller en het afzeggen van al m'n afspraken vanaf 29 april... Zodat, als het dan écht zover is, ik optimaal van Grand Theft Auto IV genieten! Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Call of Duty 4: Modern Warfare -> online! ik ook en dit forum lezen en vervelen en gwn naar school+huiswerk Reageren
DonLeone Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Die oude vertrouwde Grand Theft Auto: Vice City nog maar een keertje Nee hoor ik verveel me (nog) niet, maar ik wacht op een PC versie. Als die niet komt, dan verveel ik me pas. En als die over 1,5 jaar komt, heb ik in de tussentijd nog genoeg te doen. Reageren
(MOH)tomik Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik speel ook cod 4 online Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 ik speel ook cod4 online Reageren
oostzaan Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Beetje resistance online enzo, Maar dat begint beetje te vervelen ben toe aan een nieuwe game Dus die maand duurt eigelijk nog iets te lang voor me Reageren
Iscariah Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Beetje resistance online enzo, Maar dat begint beetje te vervelen ben toe aan een nieuwe game Dus die maand duurt eigelijk nog iets te lang voor me Dan koop je toch een afgeprijste budgetgame om even door te komen? Of beter, download een PC spel gratis met bittorrent ofzo... Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik doe vannalles om de tijd te doden. Ik speel NFS ProStreet(ps3), Rainbow Six Vegas 2(ps3), Call of Duty 4(ps3) Verder ga ik gewoon door met wat ik altijd al dee. Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik heb army of two uitgespeeld. ik speel nog ff rainbowsix vegas online, en call of duty modern warfare ook .maaaar dit is egt zo shitty. als het spel uit is en ik dan spel thuisgestuurd ben dan ben ik in italie dat is niet zo leuk. maar als ik thuis ben aiaiaiai waar ik anderhalf jaar op gewacht eindelijk op mn stapeltje games ligt duss hajjjeee btw die 4de trailer was egt leip Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Online knallen met Resistance Reageren
Dvt Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Tja gewoon ze gangetje, ik kloot gewoon wat aan met FIFA08, Halo en Forza Motorsport en dan zal de tijd wel aanbreken -------------------- Bewerkt: 30 maart 2008 door Dvt Reageren
oostzaan Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik kan nu gwn niet meer wachten! Reageren
gta-pro Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik vroeg me af welk spel jullie spelen tot gta 4 ik zelf ben weer begonnen met san andreas ongelovelijk naah 4 jaar ontdek je gewoon nog steeds dingen grtz gta-pro Reageren
Romal Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Hey Ik zelf speel Grand Turismo Prologue en Fifa. RoMaL Bewerkt: 7 april 2008 door Romal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.