Rickydk Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Hoe kan je eigenlijk weten welke dag het is?
Spacecraft Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) L1 indrukken, dan krijg je zo'n schermpje met muscle enzo en daar staat het. Edit: Ik zie dat je nieuw bent, in het vervolg eerst proberen je antwoord te vinden met de search linksboven, deze vraag is namelijk al meer gesteld. Bewerkt: 24 januari 2005 door BMW
jojogta3 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 maakt niet uit hij is nieuw en ja dat kan je zien met L1 maar dan kan ik ook mooi mijn vraag hier stellen je respect kan er af maar hoe dan :rolleyes:
Spacecraft Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 maakt niet uit hij is nieuw en ja dat kan je zien met L1maar dan kan ik ook mooi mijn vraag hier stellen je respect kan er af maar hoe dan :rolleyes: Ik zeg het alleen even zodat hij het weet voor de volgende keer Je respect kan eraf als je een beetje mannetjes van je eigen gang gaat killen :ph34r: , dat kunnen ze niet zo waarderen en dan wordt je respect minder.
gtadude Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 waar kan je zien wat je bent een gangstr een homie enz. ?? :huh: :huh:
The Godfather Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 met 1 druk op de startknop is dat mogelijk (ja het is echt onvoorstelbaar mike) en dan zie je rechtsboven ,als je in het menu STATS zit, je criminal rating
buu Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Hoe kan je eigenlijk weten welke dag het is? L1 druken :rolleyes:
Vinewood Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Hoe kan je eigenlijk weten welke dag het is? L1 druken :rolleyes: je hoeft niet te herhalen hoor
gtadude Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 gwoon L1en dan rechts onder in voor de duidelijk heid
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Begrijpen jullie nou niet dat als iemand heeft gezegd dat je met L1 kunt zien welke dag het is dat je dan niet meer hoeft te reageren? Waarom 10x hetzelfde zeggen? Willen jullie meer posts ofzo? @Rickydk: gebruik in het vervolg eerst even de zoekfunctie. Hiermee kun je snel antoowrden op veel vragen vinden. @alle nieuwe leden: kijk even in dit forum. Slotje (om nog 10x L1 te voorkomen)
Recommended Posts