moechy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Hallo, Ik zit met het volgende probleem: Mijn updates van windows werken niet. Dus als ik ze wil installeren zegt hij kon de volgende dingen niet installeren(allemaal dus) en als ik zeg pc afsluiten en updates installeren dan doet hij alsof hij installeert en dan sluit hij gewoon af. Kan iemand me aub helpen? Grtzzz moechy Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 heb je de updates via de site geprobeerd? hier Reageren
moechy Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ja hij kan ze gewoon niet installen Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 hij opent de site goed? krijg je dat groene balkje? zie je de verschillende updates die er voor je pc beschikbaar zijn? download hij de updates? start hij met installeren? als je deze vragen even kan beantwoorden kan ik of iemand anders je misschien helpen. gr. jeroen Reageren
moechy Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 - Ja hij opent de site. - Welk groene balkje? - Ja ik zie de updates. - Hij download ze denk ik - Hij start met installen en dan 2sex later kon de volgende updates niet installen(allemaal dus) Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Probeer er eerst één te downloaden en te installeren. Soms lukt het installeren niet, omdat dan twee updates met elkaar kunnen botsen als ze tegelijkertijd geïnstalleerd worden. Dus probeer ze eens stuk voor stuk te installeren. Succes! Reageren
moechy Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 En hoe doe je dat? Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 En hoe doe je dat? Welke Windows heb je? Als het goed is, kan je gewoon aangeven welke updates je wilt downloaden. De andere moet je dan even uitvinken, maar je moet nog wel kennisgeving over de updates ontvangen (mocht hier een melding over komen). Mocht alles automatisch gedownload worden, moet je even via Configuratiescherm > (Vista: Klassieke weergave >) Beveiligingscentrum. Bij Windows XP moet je aangeven dat niet alles automatisch gedownload en geïnstalleerd wordt, maar dat je eerst een melding wilt ontvangen. Bij Vista moet je links klikken op Windows Update > Beschikbare updates weergeven. Dan begin je weer met het uitvinken, op één na natuurlijk. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 ja, dat lijkt mij de mogelijke oplossing. anders word het denk ik toch te complex (voor mijn doen) gr. jeroen Reageren
moechy Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Nope helpt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.