//\\//\\ichiel Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Is het mogelijk om (zonder cheats) de storyline van GTA SA opnieuw te beginnen, zonder al je skills, geld, collectables, respect etc. te verliezen. Dus als je de storyline hebt uitgespeeld en dan weer gewoon weer bij de missie 'Big Smoke' te beginnen en zo weer verder kan gaan. Als deze vraag al eerder gesteld is: sorry ik had gezocht maar niet gevonden... Alvast bedankt! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Nee dat is niet mogelijk, het is trouwens handiger om een newgame te starten in zo'n situatie. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Er bestaat een scmmod die ervoorgt dat je missies kan kiezen zonder alles te verliezen. Dat is de Spaceeinstein's all in one mod, maar je moet alsnog een new game starten omdat je oude savegames niet meer werken. Helaas gingen 2 sites plat waar je de mod kunt downloaden Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Er bestaat een scmmod die ervoorgt dat je missies kan kiezen zonder alles teverliezen. Dat is de Spaceeinstein's all in one mod, maar je moet alsnog een new game starten omdat je oude savegames niet meer werken. Helaas gingen 2 sites plat waar je de mod kunt downloaden Maar deze site ligt niet plat en kan je gewoon de mod downloaden. Ik gebruik die mod zelf ook. Reageren
//\\//\\ichiel Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Bedankt voor de reacties! Kan ik met deze mod alle missies gewoon in willekeurige volgorde spelen? En als ik die missies uit heb gespeeld, kan ik ze dan nog steeds opnieuw spelen? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Bedankt voor de reacties! Kan ik met deze mod alle missies gewoon in willekeurige volgorde spelen? En als ik die missies uit heb gespeeld, kan ik ze dan nog steeds opnieuw spelen? Ja, je kan ze opnieuw spelen. Alleen heeft het een rare bugje waardoor het verhaal niet meer loopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.