$NeoSyp$ Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Hallo, Ik heb een zo te zien redelijk bekend probleem met TXD Workshop; Als ik een txd probeer te compressen, krijg ik een foutmelding, een EFOpenError in dxt.dll. Ik heb al met zoeken en met google gezocht, maar zo te zien is er niet echt een goede oplossing... Ik heb inmiddels de nieuwste versie van TXD Workshop (4.0B), maar ik houd de error. Ook oudere versies werken niet. Heeft iemand wellicht een goede oplossing voor dit probleem? Ik stootte al meerdere malen tegen dit probleem aan, maar tot nu toe kon ik het altijd uncompressed laten, wat hooguit voor alngere laadtijden duurde. Maar ik probeer nu een eigen object ingame te krijgen, en daarbij is het verplicht je TXD te compressen. Hulp zou dus zeer welkom zijn. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Donwell Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Je zou kunnen proberen het DLL-bestand opnieuw te downloaden op deze site, die vrijwel alle DLL-files bevat die er zijn. Eventjes vervangen met het origineel en probeer het daarna nog eens. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Helaas, op deze site stond dxt.dll niet. Ik heb het wel op een andere site gevonden, maar ook die dxt.dll gaf een fout. Ik betwijfel of het echt aan de dll ligt... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Heb je meerde textures in je txd staan en compress je ze gelijk allemaal? Zo ja, probeer ze een voor een te compressen. Dat helpt het meest. Of anders sla je de textures als tga of bmp en importeer je ze. Anders zou het aan je videokaart liggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.