'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Hallo , Ik heb bij een Filmpje gezien dat sommige een Km/h teller hadden ; Hoe krijg je die zo? alvast bedankt , Reageren
joppie Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Dat is een mod. hier te downloaden. Als je deze hebt uitgepakt, zet je hem op een plek waar je er makkelijk bij kan. (bijvoorbeeld: Bureaublad) Dan start je de snelkoppeling van de speedometer en dan start je GTA SA. (is het trouwens voor GTA SA) Reageren
'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Oke heel erg bedankt En kan jij misschien mij ook beetje uitleggen , hoe je Aerox Mhr sounds bij je Scooter krijgt of kan iemand dat doen , want ik snap daar niks van ? Ik wil graag zoals ik op youtube zag sommige met zo geluid van Mhr .. Alvast bedankt , Reageren
joppie Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Dit kan met het progje SAAT (San Andreas Audio Toolkit) hier te downloaden. Ik heb alleen geen idee hoe dit werkt... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Ik heb hieronder een filmpje van een goede SAAT tutorial. Veel succes. Als het filmpje het niet doet; hier is de link: Bewerkt: 13 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ja okee , Maar waar kan ik die geluidje vinden die Mhr wat ik in filmpje zag.. kan je die niet downloade Ik moet eerst het geluidje vinden.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ja okee , Maar waar kan ik die geluidje vinden die Mhr wat ik in filmpje zag.. kan je die niet downloade Ik moet eerst het geluidje vinden.. Dan moet je ze eens zoeken op Google, of dergelijke mod sites. Zoek op Google met de woorden: ''GTA SA audio mod''. Je zal dan wel wat mods krijgen. Reageren
FerryN Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Ja okee , Maar waar kan ik die geluidje vinden die Mhr wat ik in filmpje zag.. kan je die niet downloade Ik moet eerst het geluidje vinden.. Dan moet je ze eens zoeken op Google, of dergelijke mod sites. Zoek op Google met de woorden: ''GTA SA audio mod''. Je zal dan wel wat mods krijgen. Heb het filmpje opgezocht, en op de laatse reactie pagina stond dat ze downloadbaar zijn op gtanetwork.it Ik ga ff kijken, wnat vind de mod ubergeil. Gefundaaah: MHR SOUNDS Bewerkt: 14 februari 2008 door FerryN Reageren
'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Heey , Echt heel erg bedankt! Alleen nog 1 vraagje Welke Bank *** is Pcj600? Aub Alvast bedankt weer , Reageren
FerryN Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Heey , Echt heel erg bedankt! Alleen nog 1 vraagje Welke Bank *** is Pcj600? Aub Alvast bedankt weer , Hier staat 118 en 119. Kijk maar, staan nog meer 'Banken' op Veel suc6 met modden. Reageren
'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Heel Erg bedankt , Die mhr Sound die is echt superr.. Alleen ik hoor raar geluidje als je dus geen gas geeft.. vind ik wel jammer.. Heb jij dat ook? Ciao Reageren
FerryN Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Heel Erg bedankt , Die mhr Sound die is echt superr.. Alleen ik hoor raar geluidje als je dus geen gas geeft.. vind ik wel jammer.. Heb jij dat ook? Ciao Dat kan een bug van Saat zijn, die geeft wel eens bug, maar die stationeer geluid is een beetje raar vind ik maarja, ik geef meer gas dna dat ik stil sta . Miss dat je er een filmpje van kan maken met fraps zodat ik het kan horen, miss hoort het zo wel. Greetz Bewerkt: 15 februari 2008 door FerryN Reageren
'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Jaa dat bedoel ik het Stationeer geluidje.. ik vond dat ook raar.. Jammer maar voor de rest het geluid echt Superr Ik had trouwens die read me file nog us gelezen .. en daar staat ook dat er kleine bug in zit.. hij is eraan het werken ofsoiets dus.. ciao Bewerkt: 15 februari 2008 door 'Cr4kSh0tZ! Reageren
J-star Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Sorry voor de uber bump, maar bij mij werkt de MHR geluid niet, t blijft een fiaggio. kan iemand me helpen? ik heb tot dat vage programmatje het gevolgd, ook met die windows opdrachtprompt. toen deed ik de sound1 enzo in bank12 en bank13. en ik spawn de fiaggio, en nog steeds dat k*t geluid Bewerkt: 28 juni 2008 door J-star Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.