Fastshooter100 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Wie heeft er xfire die me hiermee kan helpe ? Reageren
Fastshooter100 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Of iemand die msn heeft die me kunt helpe Reageren
Fastshooter100 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb het gevonde maar waar haal ik die geluide vandaan bank 112 & 113 Kan iemand link sture pls ? Reageren
irani Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Dat is een mod.hier te downloaden. Als je deze hebt uitgepakt, zet je hem op een plek waar je er makkelijk bij kan. (bijvoorbeeld: Bureaublad) Dan start je de snelkoppeling van de speedometer en dan start je GTA SA. (is het trouwens voor GTA SA) Hey ik krijg steeds het bericht dat er een virus in die zip zit. Kan ik hem ergens anders downloaden?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.