Jump to content

kaartjes voor komende concert

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,wil je graag een kaartje voor een concert of een fuif.je kan hier je aanvraag geven dan kan ik dat misch. regeln.

Geplaatst:

Nu ben ik benieuwd. Heb je connecties? Of ben je vrijgevig? Heb je er over?

Waarom zou jij voor ieder anoniem lid van GTAForum misschien een concert kaartje kunnen toveren?

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jij denkt ons te kunnen helpen...

Als ik bijvoorbeeld vraag voor kaartjes van het concert van NOFX op 24 Juni, hoe denk jij die dan te kunnen krijgen?

Geplaatst:
Zoiets bestaat al, in meerdere vormen zelf. Één daarvan is Ticketservice ;)

Ja maar daar kost het geld en drive by zegt het gratis te kunnen regelen, dusseh heb je toevallig nog een kaartje voor Lowlands over? Of anders het concert van Bon Jovi? :engel:

Geplaatst:
Zoiets bestaat al, in meerdere vormen zelf. Één daarvan is Ticketservice ;)

Ja maar daar kost het geld en drive by zegt het gratis te kunnen regelen, dusseh heb je toevallig nog een kaartje voor Lowlands over? Of anders het concert van Bon Jovi? :engel:

Drive-By geeft niet aan dat ze gratis zijn. Hij vertelt alleen dat hij ze regwelen kan. Ik denk niet dat ie concert kaarten zomaar beignt uit te delen. :cab:

GTA-fan2

Geplaatst:

ik heb nog wel kaartjes vooor bon jovi maar die zijn bekant verkocht dus je moet snel zijn er zijn er nog meer als 10,van lowlands zijn ze al verkocht daar heb ik er geen van.

Geplaatst:

Volgens mij proef ik illegale dingen hier. Immers: op ieder concertkaartje staat dat deze niet doorverkocht mogen worden. En nou lig ik echt helemaal niet wakker van 2 kaartjes die worden verkocht omdat de oorspronkelijke eigenaar vergat dat hij op die dag óók nog een bruiloft had, maar als we het over 10 kaarten Bon Jovi hebben begint het op handelen te lijken. Laten we dat maar niet doen.....

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...