Jump to content

Onterecht geband`

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was daarnet MTA aan het doen, toen ik (in een DM server) iemand vermoorde. Hij werd daar heel erg boos over, en gaf mij en mijn vriend van die servar aan bij een admin, en zij dat we cheaten. Dit was natuurlijk niet zo, maar toch zag ik dat mijn vriend geband werd, en 30 sec later ook ik. Ik wou hem dus in een andere server opzoeken, maar toen zag ik dat hij nog in die server zat, dus hij is om de een of andere reden ge unband. Nou vraag ik me af, zij er tools om je te unbannen, of is er een manier om die admin duidenlijk te make dat ik niet heb gecheat. Sorry als dit niet mag.

Geplaatst:

Manieren om mensen te unbannen zijn er (helaas?) niet. Een ban is een ban en tenzij de beheerder van die server je weer toelaat op de server kun je er gewoon niet meer spelen. Meestal hangt er aan een server wel een website met wat contactinfo en kun je die gebruiken om met de beheerder in contact te komen. En anders maar een andere server zoeken :Y

In ieder geval kunnen we er als GTAForum weinig aan doen.....

Geplaatst:

In Belgie is er een legale manier om je IP adres te veranderen, dat doe je door je modem uit te zetten en je modem na 10 minuten weer aan te zetten. Dat zou moeten helpen, voor als je mischien een Belg ben is dit een handige manier voor een nieuw IP adres, maar als je een Nederlander ben mag ik je niet verder helpen voor een nieuwe IP adres. Via PM kan ik wel een link geven naar een site waar je je IP adres kunt veranderen, in ieder geval succes hielkeh. ;)

Geplaatst:
In Belgie is er een legale manier om je IP adres te veranderen, dat doe je door je modem uit te zetten en je modem na 10 minuten weer aan te zetten. Dat zou moeten helpen, voor als je mischien een Belg ben is dit een handige manier voor een nieuw IP adres, maar als je een Nederlander ben mag ik je niet verder helpen voor een nieuwe IP adres. Via PM kan ik wel een link geven naar een site waar je je IP adres kunt veranderen, in ieder geval succes hielkeh. ;)

Nee ik ben geen belg. Ik heb zelf ken zelf ook wel een paar van die sites om je ip te veranderen. Ik ben er nu weer in, omdat een vriend die server in is gegaan en tegen de admin heeft gezegd dat ik niet cheat. :dans:

Nouja, toch heel erg bedankt voor de hulp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...