Jericho Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Hoe kan je layouts beschikbaar maken voor het web? Zodat je bv. in een kader " menu " kunt schrijven met een HTML-Editor? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Hoe kan je layouts beschikbaar maken voor het web? Zodat je bv. in een kader " menu " kunt schrijven met een HTML-Editor? Via 'Save' > 'Save for web' kun je hem opslaan als HTML bestand. Probleem is dat Photoshop het bestand in tabelcodes zet, waardoor het dus (voor zover ik weet en geprobeerd heb) niet mogelijk is om tekst in te voegen. Je kunt hem eerst wel slicen met Photoshop, vervolgens opslaan via 'Save' > 'Save for web' en dan het HTML document openen met Dreamweaver. Via dat programma is het wel mogelijk om tekst te kunnen typen in of op je lay-out. Ik ben er momenteel zelf ook nog mee aan het experimenteren, dus ik weet er het fijne ook niet echt van. Het beste kun je even een paar tutorials zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.