Eline_____ Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik heb nog maar een shot nodig: dat naast de tanks op de luchthaven maar ik raak niet op het platvorm. Weet iemand hoe ik daar op raak zonder eerst te moeten wachten tot ik naar vliegschool kan? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Die is makkelijk Pak een auto en rij naar het hek van de luchthaven. Die zal niet open gaan omdat je je pilot-license nog niet hebt, maar je kunt voor de beveilingsloge gaan staan en je met een sprong aan de dakrand ophijsen. Aan de ander kant eraf springen en naar het hek toelopen, die vanaf die kant wél zal opengaan. In de auto stappen en de screen gaan maken. Persoonlijk denk ik dat als je die boven de tanks nog moet je óók die boven de verkeerstoren nog moet doen trouwens......succes Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Je wilt dus op het vliegveld van San Fierro raken? Okay Eline, je kan wel een paar dingen doen hoor Grote sprong met Motor of snel voertuig vanaf de BadlandsNa enkele keer proberen zou dit moeten lukken hoor. Cheat een Jetpack en vlieg over de omheinigYECGAA Voor de computerL1, L2, R1, R2, UP, DOWN, LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, UP, DOWN, LEFT, RIGHT. voor d PS2 Neem een Ambulance of ander hoog vliegtuig en hop over de omheinig in Los Santos. Vlieg met de Dodo of met de Shamal naar San Fierro en land op het vliegveld. Bewerkt: 13 februari 2008 door Ice Banana Reageren
Eline_____ Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Die is makkelijk Pak een auto en rij naar het hek van de luchthaven. Die zal niet open gaan omdat je je pilot-license nog niet hebt, maar je kunt voor de beveilingsloge gaan staan en je met een sprong aan de dakrand ophijsen. Aan de ander kant eraf springen en naar het hek toelopen, die vanaf die kant wél zal opengaan. In de auto stappen en de screen gaan maken. Persoonlijk denk ik dat als je die boven de tanks nog moet je óók die boven de verkeerstoren nog moet doen trouwens......succes Thx is gelukt. en had die boven verkeerstoren gedaan vanaf een stuk waar ik wel kon komen buiten het hek. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Je kan een cheat doen voor: Jetpack, Hydra, Hunter en een stuntplane(stijgt nogal lastig op tussen het verkeer) Hier krijg je de cheats: Spawn jetpack PC: YECGAA PS2: L1, L2, R1, R2, Boven, Onder, Links, Rechts, L1, L2, R1, R2, Boven, Onder, Links, Rechts Hunter : PC: OH DUDE PS2: Rondje, Kruisje, L1, Rondje, Rondje, L1, Rondje, R1, R2, L2, L1, L1 en dan nog de Hydra: PC: JUMP JET PS2: Driekhoekje, Driehoekje, Vierkantje, Rondje, Kruisje, L1, L1, Pijltje naar boven, Pijltje naar beneden Er is ook nog een manier om het zonder cheats te en die is gewoon de stappen volgen die Ice Banana al zei, je moet het wel met een snelle auto/moter doen anders haal je het niet, succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.