YounG-ThuG Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Heey Ik zat GTA te spelen en ik heb geen missies meer opeens.. Dus ik d8 ik ga alle bedrijven kopen Maar nu kan ik Sunshine autos niet vinden,, Weten jullie waar ik die kan vinden ? Mvg, YT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Je hebt de weg naar het vliegveld (op dat kruispunt) en dan naar rechts als je vanaf de kant komt van het water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 SunShine Auto's kun je vinden in Vice Point vlakbij het vliegveld, succes met het vinden van SunShine Auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 En voor alle volledigheid: op WikiGTA stond een keurig kaartje met alle bedrijven erop, maar het minteken was weggevallen bij de coördinaten van Sunshine Auto's (en dus stond ie niet op de kaart). Die heb ik er weer even bijgezet en nu staat de vindplaats er keurig bij Bedrijfslocaties VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salmonella Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 volgens mij ligt het hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YounG-ThuG Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Dankjewel iedereen. @GTA-Sheep Daar had ik al gekeken alleen niet goed dan >>> Door GTA-Sheep: Jawel, alleen stond ie er toen nog niet op. Foutje. Maar gefixed en nu is ie gewoon zichtbaar<<< Bewerkt: 13 februari 2008 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 volgens mij ligt het hier het is niet volgens jou, het is zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YounG-ThuG Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Ok is wikigta van jullie dan :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Nou ja, van ons is een wat groot woord, maar inderdaad heeft de eigenaar van dit forum ook GTAGames.nl onder de vleugels en zowel een engelse als een nederlandse WikiGTA. Waar een aantal forumbezoekers zeer regelmatig aan meewerken en wat we zelf bijna dagelijks dankbaar als naslagwerk gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.