Jump to content

FS2002

Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft er iemand FS2002 (Mircrosoft Flicht Simulator 2002) en weet die hoe je online kunt gaan? En zoja wilt die gene dan een keer online komen zodat je tegen elkaar kan???? oja en weet iemand hoe je raketten kan afvuren want kheb er veel straaljagers in gedownload:P

Geplaatst: (bewerkt)
Heeft er iemand FS2002 (Mircrosoft Flicht Simulator 2002) en weet die hoe je online kunt gaan? En zoja wilt die gene dan een keer online komen zodat je tegen elkaar kan???? oja en weet iemand hoe je raketten kan afvuren want kheb er veel straaljagers in gedownload:P

Ik heb ook FS2002 maar ga nooit online, kweet niet eens of dat wel kan.. ik weet daar dus niets over

Maar ik had er ook straaljagers in staan maar daarmee kun je niet schieten...

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Ik heb FS02 niet maar wel FSX (het kan dus anders zijn) maar bij FSX is het gewoon bij het hoofdmenu en dan klik je op multiplayer en dan maakt het spel atomatisch verbinding met internet. Dus je hebt internet nodig en het liefst een snelle verbinding (dus een draadloze met laptop is niet zo goed).

Geplaatst:
Ik heb FS02 niet maar wel FSX (het kan dus anders zijn) maar bij FSX is het gewoon bij het hoofdmenu en dan klik je op multiplayer en dan maakt het spel atomatisch verbinding met internet. Dus je hebt internet nodig en het liefst een snelle verbinding (dus een draadloze met laptop is niet zo goed).

ja, dat is ook zo bij mij maar dan moet je je IP-adres invoeren en dan gaat dat spel online kijken voor meer mensen die er online zijn, alleen bij mij zijn er nooit mensen online

• 4 maanden later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Raketten kan je niet afvuren :puh:

En ik heb fs2 maar volgens mij kan je niet eens online komen, tenminste wat zou je moeten doen als je online kon komen :L

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...