Jump to content

Computer Of Laptop?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen! Mijn moeder gaat binnenkort voor mij een pc kopen... maar wat raden julie me aan?

Het liefst een computer van 600 euro die cod4 goed aankan.

Maar ik weet niet welke vidkaart de beste is, welke RAM de beste is, Welke CPU de beste is...

Met vriendelijk groet,

Karamanci :sigaar:

Geplaatst:
Kan je hem zelf in elkaar zetten (assembleren)? Moet er windows, scherm, muis, toetsenbord bij?

Nee, daar heb ik geen ervaring mee...

Geplaatst:

dan word het lastig iig kan je voor 600 euro een laptop vergeten die cod4 goed aankan

met 600 euro én merk pc dus word het ook redelijk lastig..

Geplaatst:
dan word het lastig iig kan je voor 600 euro een laptop vergeten die cod4 goed aankan

met 600 euro én merk pc dus word het ook redelijk lastig..

Is er geen computer voor 600 euro die cod4 wel aankan?

:cya:

Geplaatst:

Ligt er aan wat voor videokaart erin zit, voor Call of Duty 4 heb je denk ik wel 256 MB nodig ofzo. Je zou dit het beste bij de computerwinkel kunnen vragen, want ik had een keer de verkeerde videokaart gekocht toen ik het niet had gevraagd. In ieder geval succes. ;)

Geplaatst:

het geheugen van de videokaart maakt niet veel uit

gewoon zeker 256mb geheugen pakken

het geheugen van de videokaart heeft puur te maken met je resolutie

dus als jij rond de 1024x768 speelt heb je aan 256mb meer als genoeg

maar als je 1600xnotsure speelt dan kan je beter 512mb pakken.

Geplaatst:
Hey iedereen! Mijn moeder gaat binnenkort voor mij een pc kopen... maar wat raden julie me aan?

Het liefst een computer van 600 euro die cod4 goed aankan.

Maar ik weet niet welke vidkaart de beste is, welke RAM de beste is, Welke CPU de beste is...

Met vriendelijk groet,

Karamanci :sigaar:

Kijk CoD4 is een redelijk zwaar spel, en ik denk niet dat je het met een laptop van 600 euro gaat redden.

Als je een computer wilt zou ik eens kijken in de Vicomputer actiekrant: maar het probleem is dat je geen monitor er bij hebt.

http://vicomputer.nl/Information.aspx?pid=1389

ac-05.jpg

Zoals je ziet heeft de links boven aan een monitor er bij voor een redelijke prijs, ik denk dat deze het wel aan moet kunnen.

Succes!

Geplaatst:

Ik denk dat je beter wat kunt investeren in wat beter spul. Je moet uiteraard ook ergens de grens trekken. Vorig jaar kocht ik een über-pc en nu ik niet meer zo veel game heb ik weer zo'n ding wat veel te veel heeft gekost. Met een pc van 800 en een leuke nVidia 8800 kaart bijvoorbeeld en minimaal 2048mb kun je CoD4 zeker wel draaien. Ik heb zelf CoD4 ook en ik moet zeggen, je moet er wel rekening mee houden dat dit spel door de vele acties die het spel bezit veel van de computer vraagt. Ga dus niet akkoord met minder, maar alleen met meer...

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...