Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Wikigta is een goede site waar ik veel informatie af heb gehaalt en veel cheats voertuigen etc. maar volgens mij is er maar wat op geschreven want bijv. bij de Turismo (GTA SA) haalt echt geen 240 want het is een Ferrari F40 ik heb binnen 2minuten al op google gevonden wat de snelheid is van deze auto: 322km/h dat wel een groot verschil, ik wil dit wel ff allemaal veranderen, maar ben geen lid van Wikigta. Als ik jullie kan helpen hoor ik dat graag! En ik meen echt dat ik Wikigta een goede site vind! Reageren
Donwell Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Als een voertuig gebaseerd is op, in dit geval de Ferrari F40, dan hoeft de snelheid nog niet exact te zijn. De maximale snelheden zijn allemaal keurig netjes uit de handling.cfg gehaald, waar alle maximale snelheden te vinden zijn voor het spel. De snelheden kloppen dus wel degelijk, alleen niet met de snelheden zoals ze in werkelijkheid zijn. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Als een voertuig gebaseerd is op, in dit geval de Ferrari F40, dan hoeft de snelheid nog niet exact te zijn. De maximale snelheden zijn allemaal keurig netjes uit de handling.cfg gehaald, waar alle maximale snelheden te vinden zijn voor het spel. De snelheden kloppen dus wel degelijk, alleen niet met de snelheden zoals ze in werkelijkheid zijn. oooow okeey haha ik dacht de echte snelheid;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.