Venzio Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Dit is mijn eerste echte tut ik ben een begginer post je Rate's en Outcome's zeg wat je ervan vind Ik hoop dat je hem leuk vind en wees neit te hard want dit is mijn eerste Het laden kan even duren... Link Nou dat was het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Ik vind de achtergrond niet zo mooi, die je uitkomt. Voor de rest wel mooie tutorial voor de échte beginners. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 De tweede tut die ik gebruik ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Bedankt leuke outcome Woetsha ik zit op mn psp terwijl het niet mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2008 Nog meer? ik wil graag reacties zodat ik daar iets aan kan doen bij mijn volgende tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2008 Tis een beetje eentonig. geen effecten, niet ingeblend. Als je daaraan werkt word het een goede beginners tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.