Jericho Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Wat zijn c4d renders? Ik heb al dikwijls bij een tutorial gelezen: Add nu een c4d render... Wat zijn dat? Mvg, Jericho Reageren
Donwell Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 C4D renders zijn zeer abstracte renders, welke vaak worden gebruikt om er een bepaalde stijl in te krijgen. In mijn signature zie je ook een C4D render, een beetje vervaagd op de achtergrond. Dat is dus slechts een voorbeeld. Op deze pagina kun je een aantal renders bekijken en eventueel downloaden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Wat zijn c4d renders? Ik heb al dikwijls bij een tutorial gelezen: Add nu een c4d render...Wat zijn dat? Mvg, Jericho Eej,Een C4D render is een render die een bepaald effect aan je art toevoegd (gemaakt in het prog. C4D). Edit: Donwell is me alweer voor: Had niet gerefresht. GTA-fan2 Bewerkt: 13 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.