Jump to content

GTA IV Map met Screens


wtc

Recommended Posts

Ik heb er mij eens mee bezig gehouden om op de map van GTA IV te plaatsen waar de screens gemaakt zijn die R* vrijgegeven heeft. Uiteraard zijn het plaatsingen waarvan IK denk dat ze staan! Maar de meeste zullen op een cm na vrij correct zijn, aangezien ik NYC als m'n broekzak ken ;)

Op de map zie je nummers, die nummers vind je onder de map terug met de bijbehordende screen en wat uitleg.

Als je wil weten hoe het gebouw in het echt eruit ziet, kan je altijd hier eens kijken! Ik heb ruim een maand geleden de echte gebouwen vergeleken met GTA IV gebouwen.

Sorry als ik echte namen door mekaar sla met GTA IV namen ;)

Indien het een niet-nuttig topic is, mag dit gesloten worden hoor ;)

mapremakemv9.jpg

1: Rechts zie je de Viacom Building, deze staat centraal in Manhattan, op een km van Times Square. Verder naar links zie je een soort van wereldbol-icoon, dat zou een remake van Reuters kunnen zijn. Dat gebouw is gevestigd naast Times Square.

gallery_1_51_336067.jpg

2: Het Majestic Hotel ligt volgens mij vlak voor het Central Park. In het midden links zie je de Empire State Building, links ervan de Condé Nast Building, en rechts van de ESB is de Model Of Hearst Tower te zien.

gallery_1_51_474391.jpg

3: Deze screen zal zeker vanaf Alderney gemaakt zijn! Gebouwen te herkennen van links naar rechts: Viacom Building, Model Of The Hearst Tower, Empire State Building, World Financial Center.

gallery_1_51_58453.jpg

4: Deze screen is duidelijk in Chinatown genomen, wat in Downtown ligt.

gallery_1_51_511907.png

5: Deze screen is op de Brooklynn Bridge gemaakt met kijkrichting naar Algonquin. In het midden zie je duidelijk City Hall, met links ervan de Woolwirth Building. Dit is de meest zuidelijke brug die aan Manhattan (dus ook aan Algonquin) hangt.

gallery_1_51_11322.jpg

6: Hierop is in het midden Columbus Circle te zien, met vaag op de achtergrond de vrij recente Twin Towers met de naam Time Warner Center. Dit ligt aan het zuidwestelijke begin van Central Park.

gallery_1_51_40831.jpg

7: Hier zie je duidelijk weer de Brooklynn Bridge met op de achtergrond Manhatten. (Algonquin) Dit kan alleen maar vanaf Broker genomen zijn.

gallery_1_51_858786.png

8: Deze screen lijkt mij genomen te zijn in de 42st street ter hoogte van het parkje achter Public Library, met de Chrisler Building op de achtergrond. Dit is bijgevolg met kijkrichting naar het oosten.

gallery_1_51_209981.png

9: Deze foto is ook vanaf Broker genomen vlakbij de oprit van de Brooklynn Bridge. Links zie je een stuk van de Woolwirth Building, rechts de Empire State Building.

gallery_1_51_714165.png

10: Ook hier is de Brooklynn Bridge te zien, maar dan met kijkrichting naar Broker.

gallery_1_51_84909.jpg

11: Hier heb je een mooi overzicht van Liberty City. Ik denk dat dit duidelijk is vanaf waar deze screen gemaakt is. Kijkrichting is Noord. Te herkennen gebouwen: Model Of The Hearst Tower, Empire State Building, World Financial Center, Winter Garden, Statue Of Liberty.

gallery_1_51_419054.jpg

12: Deze screen is duidelijk ook in Chinatown genomen, in Downtown.

gallery_1_51_286412.jpg

13: Op deze screen zie je de East River, met kijkrichting vanaf Aglonquin naar Broker. Links de Brooklyn Bridge.

gallery_1_51_4149.jpg

14: Hierop zijn duidelijk de appartementsgebouwen van Peter Stuivezand te zien. Die bevinden zich rond de afrit van de Brooklynn Bridge in Aglonquin.

gallery_1_51_240258.jpg

15: Het zicht op The Statue Of Liberty, met kijkrichting naar het zuiden.

gallery_1_51_167557.jpg

16: The Screamer, die zich origineel aan het strand bevind in New York. Dat bevind zich aan de westelijke kant van Broker.

gallery_1_51_579653.jpg

17: The Harlem River Left Bridge, die bevind zich helemaal achteraan Manhattan.

gallery_1_51_215687.jpg

18: Dit is duidelijk Times Square met kijkrichting naar het zuiden.

gallery_1_51_160381.jpg

19: Rechts is The Chrisler Building te zien, en iets meer naar links de St Patrics Cathedral. Dit is dus recht over Rockefeller Center genomen.

gallery_1_51_136131.jpg

20: Deze screen is genomen van helemaal het oostelijke punt van Manhattan, met kijkrichting naar het westen. Je ziet duidelijk de Empire State Building en de Chrisler Building. Dit zal ongeveer centraal zijn (ietsje zuidelijker.)

gallery_1_51_206278.jpg

21: Dit is een mooi overzicht vanaf Broker richting Aglonquin. Je ziet in de verte weer de Brooklynn Bridge en de skyline. Kijkrichting is westelijk.

gallery_1_51_116656.jpg

22: Dit is aan een van de dokken van de haven in Alderney. Je ziet in de verte weer de skyline, maar ietwat van achteren bekeken, dus dit is vrij noordelijk in het land.

gallery_1_51_48116.jpg

23: Dit is een screen van ongeveer aan het vrijheidsbeeld gemaakt. Kijkrichting noord.

gallery_1_51_64691.jpg

24: Hier is nog eens de wijk van Peter Stuivezand te zien, maar ietsje zuidelijker genomen. Ook zie je boven de straat een stukje van de afrit van de Brooklynn Bridge.

gallery_1_51_153846.jpg

25: Nogmaals de St Patrics Cathedral.

gallery_1_51_27723.jpg

26: De metro van Broker, met de Brooklynn Bridge en Algonquin in de achtergrond. Kijkrichting zuidwest.

gallery_1_51_150630.jpg

27: Nog een screenshot van Times Square.

gallery_1_51_86662.jpg

28: Nog een mooi overzicht vanaf Alderney, een beetje gelijkaardig met screen nr.3 maar dan iets zuidelijker gemaakt. Kijkrichting naar Algonquin.

gallery_1_51_73400.jpg

29: Zicht aan de voet van de Brooklynn Bridge op grondgebied van Brooker. Op de achtergrond zie je Algonquin.

gallery_1_51_44254.jpg

30: City Hall gezien vanaf China Town. (Downtown, vlakbij oprit Brooklynn Bridge in Algonquin.)

gallery_1_51_164597.jpg

31: De Manhattan Bridge richting Algonquin.

gallery_80_108026.jpg

32: Zicht vanaf de East river, met zicht op Algonquin. Links is de Manhattan Bridge te zien.

gallery_80_71136.jpg

Mvg,

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    2

  • nationalist

    2

  • wtc

    2

  • Gijsso

    2

Interessant :)..

Enige waar ik m'n vraagtekens bij zet, is de plek waar je die Stuivezand appartementsblok plaatst.

Er zijn behoorlijk wat screens vanuit zuid-broker met uitzicht op Algonquin. En daar zie ik nergens deze appartementen op terug. En als je op screen 14 kijkt zie je veel open ruimte erachter, dus staan ze ook niet verscholen achter andere hoge gebouwen.

Voor mijn gevoel staan die apartementen (iig in liberty city) in zuid-broker. Als je op screen 13 achter de rechtse boot kijkt, zie je in de verte een schim, wat ze volgens mij best eens zouden kunnen zijn.

Maar ik kan er ook compleet naast zitten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom quoten jullie in vredesnaam zijn hele bericht? je ziet nu bij verschillende berichten rond de 30 plaatjes en dat is zwaar irritant. pas je bericht alsjeblieft even aan ofzo :7 voor de rest: mooi gedaan hoor! zit erg veel researrch werk in

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...