Jump to content

GTA IV Map met Screens


wtc

Recommended Posts

Interessant :)..

Enige waar ik m'n vraagtekens bij zet, is de plek waar je die Stuivezand appartementsblok plaatst.

Er zijn behoorlijk wat screens vanuit zuid-broker met uitzicht op Algonquin. En daar zie ik nergens deze appartementen op terug. En als je op screen 14 kijkt zie je veel open ruimte erachter, dus staan ze ook niet verscholen achter andere hoge gebouwen.

Voor mijn gevoel staan die apartementen (iig in liberty city) in zuid-broker. Als je op screen 13 achter de rechtse boot kijkt, zie je in de verte een schim, wat ze volgens mij best eens zouden kunnen zijn.

Maar ik kan er ook compleet naast zitten :puh:

Daar heb je zeker een punt en is goed opgemerkt! Toen ik het eerst las dacht ik zoiets van dat kan niet, want aangezien in GTA IV alles een beetje staat zoals in het echte NYC leek het mij raar dat ze dan ineens de Peter Stuivezand wijk totaal ergens anders zouden zetten!... Maar je hebt wel gelijk dat ze niet echt te zien zijn waar ze zouden moeten te zien zijn :puh:

Ik zoek het uit! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    2

  • nationalist

    2

  • wtc

    2

  • Gijsso

    2

Mooi gedaan zeg. Ik dacht eerst 'het zal weer die map zijn met die foto's wat Mirrrr ook had gepost' Maar 'nee'. Ik stond er verstelt van toen ik zag wat je had gedaan. Wel handig als je alles weet van New York. En even op die reactie van PatrickW en wtc: Niet alles hoeft op dezelfde plek!

Link to comment
Delen op andere websites

het wordt voor mij tijd de xbox360 te kopen + gta4 alleen duurt nog wel 2 maande voor gta er is

Fout, je zou beter niet zo gierig zijn en je van eerste keer een ps3 aanschaffen :puh:

Mag ie helemaal zelf uitmaken. Ieder zn eigen zeg ik dan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Echt dikke PWNGE man! Heeft me geholpen om meer inzicht te krijgen in Liberty City. Ennuh... MS is bezig met een HD speler voor X360 :7.

Bron

@ Hieronder, LOL SPAM :7. En Microsoft zijn inderdaad losers en over 20 jaar is het niet meer dan microstof :7.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...