wtc Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Interessant ..Enige waar ik m'n vraagtekens bij zet, is de plek waar je die Stuivezand appartementsblok plaatst. Er zijn behoorlijk wat screens vanuit zuid-broker met uitzicht op Algonquin. En daar zie ik nergens deze appartementen op terug. En als je op screen 14 kijkt zie je veel open ruimte erachter, dus staan ze ook niet verscholen achter andere hoge gebouwen. Voor mijn gevoel staan die apartementen (iig in liberty city) in zuid-broker. Als je op screen 13 achter de rechtse boot kijkt, zie je in de verte een schim, wat ze volgens mij best eens zouden kunnen zijn. Maar ik kan er ook compleet naast zitten Daar heb je zeker een punt en is goed opgemerkt! Toen ik het eerst las dacht ik zoiets van dat kan niet, want aangezien in GTA IV alles een beetje staat zoals in het echte NYC leek het mij raar dat ze dan ineens de Peter Stuivezand wijk totaal ergens anders zouden zetten!... Maar je hebt wel gelijk dat ze niet echt te zien zijn waar ze zouden moeten te zien zijn Ik zoek het uit! Reageren
WALLAH Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Wauw goed gedaan! maar 1 vraagje.. : Kan je in al die gebouwen??? xD Reageren
pilot Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Wauw goed gedaan! maar 1 vraagje.. : Kan je in al die gebouwen??? xD Volgens mij kan je in de meeste gebouwen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 WOW goed gedaan zeg. Hier heb je een digitale stuiver van mij. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Netjes werk, mooi ingedeeld en goed bedacht. Ga zo door . Reageren
PSVer Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Mooi gedaan zeg. Ik dacht eerst 'het zal weer die map zijn met die foto's wat Mirrrr ook had gepost' Maar 'nee'. Ik stond er verstelt van toen ik zag wat je had gedaan. Wel handig als je alles weet van New York. En even op die reactie van PatrickW en wtc: Niet alles hoeft op dezelfde plek! Reageren
-IV- Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Heel knap gedaan! Nuttige informatie Reageren
michaelfivez Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Lol, veel serk ingestoken. Blijkbaar toch ene grote map zo te zien Reageren
stefan321 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 het wordt voor mij tijd de xbox360 te kopen + gta4 alleen duurt nog wel 2 maande voor gta er is Reageren
nationalist Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 het wordt voor mij tijd de xbox360 te kopen + gta4 alleen duurt nog wel 2 maande voor gta er is Fout, je zou beter niet zo gierig zijn en je van eerste keer een ps3 aanschaffen Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 het wordt voor mij tijd de xbox360 te kopen + gta4 alleen duurt nog wel 2 maande voor gta er is Fout, je zou beter niet zo gierig zijn en je van eerste keer een ps3 aanschaffen Mag ie helemaal zelf uitmaken. Ieder zn eigen zeg ik dan. Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Als je toch nog beter een X360 wilheb ik nog een rede om een PS3 te kopen. PS3 gebruikt Blu-Ray en Blu-Ray wint het van HD-DVD. Een PS3 is dus een goedkopen Blu-Ray speler en je kunt er geweldige games mee spelen. Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 We wijken af ik zet ons maar weer op de goede rails Netjes hoor Doomsdayer Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Echt dikke PWNGE man! Heeft me geholpen om meer inzicht te krijgen in Liberty City. Ennuh... MS is bezig met een HD speler voor X360 . Bron @ Hieronder, LOL SPAM . En Microsoft zijn inderdaad losers en over 20 jaar is het niet meer dan microstof . Bewerkt: 19 februari 2008 door stefaneke Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ennuh... MS is bezig met een HD speler voor X360 .Bron Losers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.