Jericho Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Na wat experimenteren, heb ik een nieuwe sig gemaakt. Rate aub. Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Leuk gedaan! Een mooie render, de text border en de text zelf zien er goed uit. leuk dat je het accent op de J van Jericho hebt gelegd ziet er al een stuk beter uit Totaal: 7 Background:6.5 (vanwege het brushen. dit vind ik er een beetje saai uitzien.) Text:7.5 Renders:7.0 Blijf zo doorgaan! Gr, drunkendonkey Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Heej, je hebt een uitstekende sig gemaakt, alles past mooi bij elkaar. Ja hebt je render er uitstekend in gezet. Maar het valt me wel op dat aan de andere kant an de render een andere kleur brush is. Mischien dat je gewoon dezelfde kleur kon houden. Ook omdat je de accent op de 'J' zet geeft dat een mooi effect. je hebt een mooie font gekozen die perfect bij pas. Misschien dat je die grijze strepen (ben de naam van dat vergeten) weg kon laten. Mvg, GTA-fan2 Reageren
Arthis Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Hee, Op het eerste gezicht vind ik het een leuke sig, al moet ik wel goed kijken voor ik zie waar nou welke lichaamsdelen van je render zitten. De achtergrond vind ik iets minder, je had links van je render en in de rechterbovenhoek nog wat met donkerrood kunnen brushen. Ik vind je tekst mooi, je lettertype is goed gekozen en de strook waar de tekst in staat vind ik ook erg geslaagd. Misschien kan je je sig ook nog een border geven? Over het algemeen een mooie sig: 7,2/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.