Jump to content

Nieuwe sig!

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuk gedaan! Een mooie render, de text border en de text zelf zien er goed uit. leuk dat je het accent op de J van Jericho hebt gelegd ziet er al een stuk beter uit

Totaal: 7

Background:6.5 (vanwege het brushen. dit vind ik er een beetje saai uitzien.)

Text:7.5

Renders:7.0

Blijf zo doorgaan!

Gr, drunkendonkey

Geplaatst:

Heej,

je hebt een uitstekende sig gemaakt, alles past mooi bij elkaar. Ja hebt je render er uitstekend in gezet. Maar het valt me wel op dat aan de andere kant an de render een andere kleur brush is. Mischien dat je gewoon dezelfde kleur kon houden. Ook omdat je de accent op de 'J' zet geeft dat een mooi effect. je hebt een mooie font gekozen die perfect bij pas. Misschien dat je die grijze strepen (ben de naam van dat vergeten) weg kon laten.

Mvg, GTA-fan2

Geplaatst:

Hee,

Op het eerste gezicht vind ik het een leuke sig, al moet ik wel goed kijken voor ik zie waar nou welke lichaamsdelen van je render zitten. De achtergrond vind ik iets minder, je had links van je render en in de rechterbovenhoek nog wat met donkerrood kunnen brushen. Ik vind je tekst mooi, je lettertype is goed gekozen en de strook waar de tekst in staat vind ik ook erg geslaagd. Misschien kan je je sig ook nog een border geven?

Over het algemeen een mooie sig: 7,2/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...