Bierbuikje Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 In de tut van puma; leren een .txd te veranderen zeggen ze dat bij mij rechtsonderin het scherm van txdworksop sanandreas moet komen te staan, ik heb even in het rijtje gekeken maar er staat alleen maar: GTA 3 GTA 3 fronted GTA VC GTA VC fronted VC XBOX wat moet ik doen? (ps. het .txd is wel uit SA gehaald en ik heb het ook al in SA gezet maar toe nwas het object onzichtbaar Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 In de tut van puma; leren een .txd te veranderen zeggen ze dat bij mij rechtsonderin het scherm van txdworksop sanandreas moet komen te staan, ik heb even in het rijtje gekeken maar er staat alleen maar:GTA 3 GTA 3 fronted GTA VC GTA VC fronted VC XBOX wat moet ik doen? (ps. het .txd is wel uit SA gehaald en ik heb het ook al in SA gezet maar toe nwas het object onzichtbaar Je hebt de verkeerde versie van TXDWorkshop, download de nieuwste zodat hij ook SA ondersteund Greetz Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 waar is die te downloaden? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 waar is die te downloaden? http://www.gtainside.com/download.php?do=c...24&orderBy= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.