Basssss Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik wil naar Liberty City en ik heb geen zin in dat geklooi met mods, ik deed het volgens de 2e mogelijkheid van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=VyL3cAUoMIY Maar ik kan niet vliegen met de jetpack, ik sta daar en dat ding wil niet van de grond komen. Reageren
js007 Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik wil naar Liberty City en ik heb geen zin in dat geklooi met mods, ik deed het volgens de 2e mogelijkheid van dit filmpje:http://www.youtube.com/watch?v=VyL3cAUoMIY Maar ik kan niet vliegen met de jetpack, ik sta daar en dat ding wil niet van de grond komen. je moet alle mensen dood schieten op wikigta staat alle info Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ja, maar je moet geduld hebben als je vliegt. Het lijkt net of je stilstaat maar je vliegt. Trouwens, waar sta je dan stil met je jetpack? Als je naar je eerste punt moet moet je Jetpack afdoen als je in de gele marker gaat. Dit is logisch toch. Alles lijkt me gewoon erg duidelijk uitgelegd in het filmpje hoor . Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Als je niet van de grond komt (ik ga er van uit dat je in LC bent), komt dat omdat je te hoog in de lucht zit. LC ligt ongeveer op 1400 coördinaten hoog. En een jetpack gaat maar tot ongeveer 700. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Hoe kan hij dan wel vliegen, en ik nam de manier via de missie.\ Ik sta daar op het achterstuk en sta zo vast als een baksteen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Hij heeft de PS2 versie, en waarschijnlijk een cheatdevice (trainer voor de PS2), waarmee hij oneindig hoog kan met de jetpack. Op de PC is deze functie helaas in nog geen enkele trainer te vinden (voor zover ik weet ). Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik kan die marker niet eens vinden als ik in de blue hell ben. snap niet hoe het kan heb het op de manier van het filmpje gedaan. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Oke, dan laat ik het er wel bij... Ik kan die marker niet eens vinden als ik in de blue hell ben. snap niet hoe het kan heb het op de manier van het filmpje gedaan. OF je zit niet op de juiste hoogte, OF je hebt de gastjes in de Ganton Gym niet doodgeschoten. Hierdoor zal je in het hele hemel als een baksteen naar beneden vallen. Edit: De marker is alleen zichtbaar als je best dichtbij zit, je kunt hem niet van een verte al zien. Bewerkt: 14 februari 2008 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.