Jump to content

SA-MP

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb nu sinds tijdje weer san andreas, eerst speelde ik ook multiplayer.

maar nu als ik zeg maar multiplayer opstart dan doet hij het gewoon( eerst wit scherm dan graffiti rockstar logo en dan weer wit scherm)

dan kan ik kiezen new game load game enzo maar als ik dan load game of new game doe dan krijg ik een error dat san andreas geclosed moet worden.

iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, eerst vanal, SAMP heeft dacht ik geen scherm waar je "New Game" enzv kan kiezen.

Heb je al geprobeerd ze bijde te uninstallen?

Misschien zou dat het verhelpen ;)

EDIT: Lol, too late xD

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem als de beginner van dit topic.

Maar als ik dan die patch download, gaan er dan geen dingen verloren van GTA San Andreas zelf?

Je merkt er dus eigenlijk niks van???

Geplaatst:
Ik heb hetzelfde probleem als de beginner van dit topic.

Maar als ik dan die patch download, gaan er dan geen dingen verloren van GTA San Andreas zelf?

Je merkt er dus eigenlijk niks van???

De patch wijzigt alleen je gta_sa.exe, en verder niks aan eventuele andere bestanden die het spel beïnvloeden. Mocht er iets beschadigt raken kan je altijd nog herinstalleren.
Geplaatst:
De patch wijzigt alleen je gta_sa.exe, en verder niks aan eventuele andere bestanden die het spel beïnvloeden. Mocht er iets beschadigt raken kan je altijd nog herinstalleren.

Oke, dan ga ik die patch ook even downloaden, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag :D

Geplaatst:

Oke, dan ga ik die patch ook even downloaden, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag :D

Ik heb ook hetzelfde probleem alleen als ik die patch download en op openen klik moet ik een programma om het te openen aan klikken,moet dat GTA:SA zijn?

Alvast bedankt

Je moet het pad naar de GTA SA map aanwijzen, in de meeste gevallen is dat dit pad.

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

Het kan zijn dat jij hem ergens anders hebt geïnstalleerd, pas in dat geval het pad aan naar je eigen. ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Dan denk ik dat het bestand een verkeerde extensie(dat wat na de punt staat) heeft. Als je bij het openen zelf al een probleem krijgt, en niet als je gta_sa.exe moet selecteren zoals Donwell hierboven aangeeft. Download hem eens opnieuw. Wijzig de naam of de extensie niet, maar sla hem gewoon meteen op. Beter is zelfs om meteen bij het downloaden 'Openen' in plaats van 'Opslaan' te kiezen. Klik voor de download.

Geplaatst:
Je moet het pad naar de GTA SA map aanwijzen, in de meeste gevallen is dat dit pad.

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

Het kan zijn dat jij hem ergens anders hebt geïnstalleerd, pas in dat geval het pad aan naar je eigen. ;)

Hmmm Ik snap het niet helemaal ik heb ff een screen genomen

post-74345-1203184645_thumb.jpg

Het bestand moet je openen met WinRAR, wat je hier kunt downloaden. Heb je het .rar bestand geopend, dan kun je de patch aanklikken en dan zou de patch vanzelf moeten starten.

Edit:

Sorry Ghostrider, ik zag je niet onderaan... :N

Bewerkt: door Donwell

Je moet eerst het programma >>Winrar<<, want deze patch zit ingepakt. :)

Na het downloaden van Winrar download je de patch en open je het .rar bestand. Pak het uit op een plek waar je makkelijk bij kan en voer de patch uit. Kies je San Andreas directory ( Standaard: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ ) en voer de patch uit. Hierna is je SA moddable. :)

@Hierboven: Never Mind. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Bij mij installeerde hij het vanzelf op de goede plek, en ik heb ook Winrar ^_^

Ik had nieteens door dat hij al was geupdate, maar hij doet het wel weer :)

• 1 year later...
Geplaatst:

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook winrar gedownload, die patch 1.0 gedownload, krijg ik de volgende foutmelding:

This program cannot patch the installed version of San Andreas because of the following reason:

C:\Program Files\Rockstar games\GTA San Andreas\gta_sa.exe:

unknown version.

Kan iemand mij helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...