Jump to content

Code red from the police!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De politie heeft Code Rood gegeven gisteravond om 8 uur!

Het gebeurde om 7 uur. Kijk naar de video!

Wil jij de politie helpen?

Plaats ze nu ook in jouw stad!

Doe het hier!

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Ik kan niet zien wat je nu precies gedaan hebt :puh: Maak die lettertjes eens wat groter, en duidelijkere beelden. Want nu zie ik alleen wat screenshots van bomen en politiebureaus.

Geplaatst:

Ik zal vanavond een nieuw filmpje plaatsen, ik dacht dat je het hier ook gewoon kon vergroten. Maar wat ik heb gedaan kan je zien op de onderstaande afbeelding.

Geplaatst: (bewerkt)

@Wazuup

Hij heeft toch allemaal van die bordjes in Gta san andreas geplaatst.

@Bierbuikje

Wel grappig gemaakt hoor ^_^

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:
Wat heeft dit met modding te maken? En wat wil je met dat filmpje? Ook is het de bedoeling hier in het nederlands te typen.

Hij heeft de borden gehertextureerd, lijkt me dus dat dat perfect past in dit Forum.. Verder vind ik het wel grappig gedaan maar niet heel ingewikkeld.

Geplaatst:

Even ter verduidelijking.

Ik heb het bord dat te vinden is op Missionary Hill verandert in een bord met daarop 4 voetjes. Bij het bekijken van deze afbeelding zal vast wel gedacht worden wat het zou (kunnen) zijn.

Op de onderstaande link kun je zelf die borden toevoegen aan SA.

In het filmpje is in het kort een verhaaltje gemaakt over de borden.

Het begint in het politiebureau van SF. Ze horen van het bevredigings schandaal. Op dat moment zijn ze aan de gang op Missionary hill. Daar rijdt de politie heen en gaan ze daar naar een bosje toe. Het bosje beweegt. (wat zou dat betekenen?) Ze plaatsen pasop borden over wat er gaande is (die zijn te downloaden). Ze gaan in een wilde achtervolging achter de "criminelen" aan. Ze worden gearresteerd en het verhaal is over.

Filmpje off gezet wegens onduidelijkheid van tekst.

Geplaatst:

A new video is uploaded because the last video was not exactly a succes. We hope this video get lots of better!

For dutch people:

Een nieuwe video is geupload, omdat de laatste video niet een succes was. We hopen at deze video vele malen beter zal zijn!

Geplaatst:

Ik vind je mod niet echt spectaculair. En verder wil ik ook gewoon dat je in nederlands typt, dubbel talig is nergens voor nodig lijkt mij zo...

Geplaatst:

Wel grappig bord, maar dit is wel héél simpele modding, je heb het bord nog niet eens zelf gemaakt.... Je video is helaas heel erg saai, en niet de moeite waard om naar te kijken want het is alleen maar tekst en een stilstaande achtergrond, daarom is het zo saai. Bovendien is de tekst nog altijd niet goed te lezen bij sommige stukjes, en op het taal gebied kom je ook nog wel wat tekort. Had dus niet gehoeven. Probeer gewoon eens wat andere dingen van modding uit, en niet dit soort simpele texture mods, daar zit niet iedereen op te wachten. Ga anders modelen met Sketchup en probeer het ingame te krijgen :)

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...