Jump to content

gym

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een vraagje:

ik heb san andreas storyline uitgespeeld en toen was ik aan het niks doen.

zwemmen enzo. maar ik verloor steeds spieren en toen ik de gym in wou om te trainen.

stond er van dat ik genoeg had getraind en morgen terug moest komen, ik heb dat bij elke gym en op het strand in los santos geprobeerd maar ik kon gewoon niet trainen om die spieren weer op maximum te krijgen.

weten jullie hoe dat komt????? :tu:_O_

groetjes guusje

Geplaatst:
ik had een vraagje:

ik heb san andreas storyline uitgespeeld en toen was ik aan het niks doen.

zwemmen enzo. maar ik verloor steeds spieren en toen ik de gym in wou om te trainen.

stond er van dat ik genoeg had getraind en morgen terug moest komen, ik heb dat bij elke gym en op het strand in los santos geprobeerd maar ik kon gewoon niet trainen om die spieren weer op maximum te krijgen.

weten jullie hoe dat komt????? :tu:_O_

groetjes guusje

Dit is volgens mij een bug die al eerder op het forum gepost is. Zover ik weet zijn hier geen oplossingen voor. :N

GTA-fan2

Geplaatst:

Dat is een bug die nog wel eens vaak wil voorkomen, er zijn twee manieren voor om deze weer weg te krijgen. Als eerste kun je proberen 10x achter elkaar te saven. Mocht dit niet werken, kun je een geheel nieuwe look nemen, maar dan ook echt alles nieuw. Daar wordt dus onder verstaan: nieuwe kleding, schoenen, bril, een nieuw kapsel én nieuwe tattoos.

Geplaatst:

Inderdaad, je kunt ook de "Muscle Cheat" gebruiken. Het is alleen de vraag of je telkens wil cheaten in je savegame om weer spieren te krijgen. Het is het beste om als eerst de bovenstaande tips te gebruiken.

Geplaatst:
Dat is een bug die nog wel eens vaak wil voorkomen, er zijn twee manieren voor om deze weer weg te krijgen. Als eerste kun je proberen 10x achter elkaar te saven. Mocht dit niet werken, kun je een geheel nieuwe look nemen, maar dan ook echt alles nieuw. Daar wordt dus onder verstaan: nieuwe kleding, schoenen, bril, een nieuw kapsel én nieuwe tattoos.

ik hoop dat het geen bug is wandt anders wordt cj een gangleider zonder spieren en dat vind ik geen gezicht, maar

bedankt voor de tips, ik zal het gelijk gaan proberen en ik zal kijken of het werkt.

hartstikke bedankt, groetjes guusje.

ik had mijn tatoos verwijderd mijn ketting en horloge.

ik had andere kleren aan, maar wel uit mijn kledingskast, ik weet niet of dat ook mag.

of moet het perse nieuw zijn???????????

ik had ook geprobeerd om 10 keer te saven, maar dat lukte niet

groetjes guusje

p.s. heb je ook andere manieren om je spieren-balkje vol te krijgen zonder naar de gym te hoeven.

ik weet dat er cheats zijn, maar ik wil mijn savegame zonder cheats hebben.

misschien door te fietsen ofzo. ik weet niet

Geplaatst:

Of de kleren nieuw moeten zijn weet ik niet precies, maar heb je ook echt álles nieuw gedaan? Horloges, bril, etc.? Ik heb dit probleem overigens ook eens gehad, ik kon niet meer naar de gym. Dat was steeds in Los Santos. Toen ik eens wou testen in de LV gym deed 'ie het plotseling wel, probeer dus ook eens naar een andere gym te gaan. ;)

Op het Santa Maria Beach is ook nog een kleine 'trainplaats', je kunt hier ook nog even proberen te oefenen. ;)

Succes. :)

Geplaatst:
Of de kleren nieuw moeten zijn weet ik niet precies, maar heb je ook echt álles nieuw gedaan? Horloges, bril, etc.? Ik heb dit probleem overigens ook eens gehad, ik kon niet meer naar de gym. Dat was steeds in Los Santos. Toen ik eens wou testen in de LV gym deed 'ie het plotseling wel, probeer dus ook eens naar een andere gym te gaan. ;)

Op het Santa Maria Beach is ook nog een kleine 'trainplaats', je kunt hier ook nog even proberen te oefenen. ;)

Succes. :)

die had ik ook geprobeerd, maar het wilde maar niet lukken.

ik zal het eens proberen om echt alles van haar tot onderbroek nieuw te kopen en als dat niet mag baten dan heb ik pech denk ik.

Geplaatst:

Buiten de gyms en trainings plaatsen kun je muscle hoger krijgen door veel met je handen te vechten, dacht ik.

Stamine krijg je hoger door veel te fietsen of te rennen. (fietsen helpt beter)

Bij de muscle cheat zal je muscle op 100% gaan staan, let wel op: Als je die cheat doet, gaat stamine omlaag (of omhoog) naar 25%. Dit is bij mij tenminste zo. :tu:

Trainingsplaatsen vind je in de 3 gyms, op het strand van Los Santos en in Mad Dogg's Mansion is er één, meer weet ik er niet.

Ik dacht dat ik bij de missie The End of the Line in Big Smoke's Crack Palace ook nog trainingstoestellen stonden maar dat weet ik niet. ;)

Eigelijk grootdeels overbodige info, maar misschien heb je er wat aan.

Geplaatst:

Als je echt niet wil cheaten en je wilt toch je muscles raad ik je aan een new game te starten. Ik denk dat het probleem dan wel verholpen moet zijn. Er zijn leden die dit probleem al meegemaakt hebben dus die kunnen me aanvullen mocht dit niet zo zijn. Veel bugs gaan bij mij altijd weg als ik een "New game" start. :*D

Geplaatst:

dus als ik het goed begrijp, moet ik een nieuwe savegame aanmaken en dan moet ik gewoon kunnen trainen.

en moet die savegame dan op dezelfde memorycard staan of niet?

want ik ben al bezig met een nieuwe savegame maar die staat op een andere memorycard in verband met het overschrijven op mijn 'verre' savegame.

als er geen andere mogelijkheid is, dan moet het maar :N

bedankt, groetjes guusje

Geplaatst:

Voor het geval je het spel op de computer hebt, kun je hier voor V1 savegames downloaden, en hier savegames voor V2. Mocht je hem op een console hebben, is het makkelijkst waarschijnlijk toch een nieuw spel starten.

Geplaatst:
Voor het geval je het spel op de computer hebt, kun je hier voor V1 savegames downloaden, en hier savegames voor V2. Mocht je hem op een console hebben, is het makkelijkst waarschijnlijk toch een nieuw spel starten.

bedankt, en ik heb hem trouwens voor de ps2

groetjes guusje

Geplaatst:

bedankt, en ik heb hem trouwens voor de ps2

groetjes guusje

Ik raad je aan deze topic te bekijken. Hier staat alles precies uitgelegd over GTA SA PS2 savegames.

GTA-fan2

Geplaatst:

Ik had dit eerst ook. Wat ik heb gedaan (het werkte!): Veel eten (ging wel per ongeluk :puh: ). Dan wordt je dik. Dan kun je op zo'n spinfiets gaan zitten. En daarna kun je weer spieren kweken met de dumbells.

Geplaatst:
Ik had dit eerst ook. Wat ik heb gedaan (het werkte!): Veel eten (ging wel per ongeluk :puh: ). Dan wordt je dik. Dan kun je op zo'n spinfiets gaan zitten. En daarna kun je weer spieren kweken met de dumbells.

ik zal het eens gaan proberen, dus als je veel eet dan kun je weer gaan fitnissen.

iemand anders zei ook al dat je veel met je handen moest vechten.

maar ik probeer het nu meteen, TOPPIE.

bedankt groetjes guusje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...