Jump to content

gym

Recommended Posts

Geplaatst:

In Los Santos heb je ook aan het strand een soort trainveldje, misschien kun je daar wel verder trainen? :D

Het is niet binnen maar gewoon een plek met een hek eromheen op het strand en er staan allemaal traintoestellen in. :puh:

Misschien heb je hier wat aan.

Succes.

Geplaatst:

Dat heeft hij reeds geprobeerd maar zonder succes.

Ik denk dat je het beste, zoals ook al genoemd was, kunt proberen in Madd Dogs mansion o.i.d. Misschien lukt het daar.

Geplaatst:
Niet meer dan 11 maaltijden achter elkaar anders heeft het geen nut :puh:

moet je 11 maaltijden achter elkaar eten wil je weer kunnen trainen?

ik had het al geprobeerd om mijn fat-balkje helemaal vol te krijgen.

ik kreeg toen de tekst van dat je moet afvallen want ik had de kans op een hartaanval.

maar het wou gewoon niet lukken.

dus als ik het goed begrijp moet ik 11 maaltijden achter elkaar eten en dan moet het lukken?

maar kan je eigenlijk wel 11 maaltijden achter elkaar eten want als ik heelveel vette maaltijden achter elkaar eet begint hij te kotsen. en dan kan ik even niet meer eten!

bedankt!!! groetjes Guusje :dans:

Geplaatst:
maar kan je eigenlijk wel 11 maaltijden achter elkaar eten want als ik heelveel vette maaltijden achter elkaar eet begint hij te kotsen. en dan kan ik even niet meer eten!
Dáárom moet je niet meer dan 11 achter elkaar eten. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je vet wordt en dan afvalt (100% dik hoeft niet, net boven de 50 was genoeg bij mij). Ik kon toen op zo'n spinfiets in de gym in San Fierro (de Martial Arts gym). En daarna kon ik de rest ook weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...