Jump to content

James Bond 007

60 leden hebben gestemd

1. 1. Ken je James Bond

• Ja
      60
    • Nee
      0
    • Ik weet het niet.
      0
  2. 2. Heb je al de films van James bond gezien?

• Ja, veel
      30
    • Ja,soms
      10
    • Ja,weinig
      15
    • Nee, maar ik ga wel kijken
      0
    • Nee, nooit
      5
  3. 3. Vind je James Bond leuk?

• Ja
      48
    • Matig
      8
    • Nee
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is grote topic over James bond.

Jullie mogen alles praten over James Bond.

Ik heb alle films van James Bond al gezien en vind leuk.

Er komt nieuwe film van James Bond die heet "Quantum of Solace"

Ik heb nieuws voor jullie.

Al Pacino speelt slechterik in nieuwe Bondfilm

Naar verluidt zal Al Pacino het hoofd van een terreurbeweging spelen in de nieuwste Bondfilm 'Quantum of Solace'.

Een bron in de Daily Mirror: "Al Pacino is benaderd voor de rol van bad guy. Het is een korte maar zeer belangrijke rol. De studiobazen zijn ervan overtuigd dat hij de beste slechterik in een Bondfilm ooit zal zijn". Verwacht wordt dat Pacino zijn scènes in april of mei in Londen zal komen spelen. Daarmee zal hij in de voetsporen treden van Christopher Walken, Christopher Lee en Robert Carlyle, die allen slechteriken hebben gespeeld in Bondfilms.

In de nieuwe Bondfilm neemt Daniel Craig wraak op de terroristen die verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn liefje, Vesper Lynd. 'Quantum of Solace' wordt begin november in de zalen verwacht. (lb)

bron: http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/article/...-Bondfilm.dhtml

Ik vind dat Al Pacino heel passen voor slechterik in nieuwe James Bond film.

• Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

13

• js007

11

• philip14

7

• Fiegel5

4

Geplaatst:

De naam is 5, fiegel5.

Ik heb ze allemaal op DVD, en natuurlijk ook gezien. Ik spaar nu ook een die auto’s ik weet niet of je dat kent?

Geplaatst:

ik ben gewoon gek van james bond ik heb al zijn films gezien en nu ben ik bezich met de boeken het lezen

voor ik geintereseerd was in gta speelde ik gewoon bond games ( nigt fire , everything or nothing , from russia with love, goldeneye rogu agent , golden eye , ...

(a ja ik ken hem persoonlijk :puh: , al veel pintjes mee gedronken :bier: )

bond , james bond

Geplaatst:

Tuurlijk ken ik James Bond, ik heb wel eens een paar films van hem gezien. Aleen zo leuk vind ik het niet, geef mij maar Jean Claude van Damme. :)

Geplaatst:

Ik vind James Bond films wel leuk, maar ik heb er nog niet zo veel gezien, ik kijk er bijna alleen naar als er 1 op tv is ^_^

Geplaatst:
Ik vind James Bond films wel leuk, maar ik heb er nog niet zo veel gezien, ik kijk er bijna alleen naar als er 1 op tv is ^_^

al er een op tv is is het een herhaling ik bedoel de zelfde film dat ze vorig jaar ook al getoond hebben ( op vt4 is het ''bijna'' altijd die onather day , golden eye ( veel van piers brosnan )

'' er kunnen een paar fouten staan in de titels ''

Geplaatst:
Ik ken die films. Bij Pierce Brosan zijn er veel actie terwijl Sean Connery minder actie :bonk:

natuurlijk sean is de eerste bond , toen waren er nog geen zo verfijnde technologieen

kijk naar moonraker niet zoveel geweld vind ik :Y

Geplaatst:
voor ik geintereseerd was in gta speelde ik gewoon bond games ( nigt fire , everything or nothing , from russia with love, goldeneye rogu agent , golden eye , ...

Goede tijd was dat inderdaad, mijn eerste game die ik echt speelde op de ps2 was Everything Or Nothing. Ik besteedde er veel tijd aan. Soms speelde ik dat wel 4 tot 5 uur achter elkaar, ik weet nog dat er een level was daar moest je een slot overnemen om bij 003 te komen volgens mij. Die missie moest je afsluiten door het karretje wat je eerder had losgelaten te laten ontploffen. Ik deed dat niet ik moordde iedereen uit en nam het slot zogenaamd tot mijn eigendom. Ik was toen 9 dacht ik.(kan ook later of eerder) Daarna kocht ik andere games, even later speelde ik Everything or nothing uit. Ik miste toch wel dat bond gevoel, ik kocht Goldeneye Rogue Agent alleen viel me dat zwaar tegen, na even spelen is het de kast ingegaan en niet meer uitgekomen. Daarna kocht ik Nightfire maar ook die was toen die tijd te moeilijk voor me. Daarna naar GTA III gekocht te hebben, nam ik From Russia With Love die ik toch wel een groot deel heb uitgespeeld, alleen toen kwam ik in een tunnel met een boot ofzo en toen ben ik gestopt. En later ben ik mijn GTA collectie uit gaan breiden, en andere games gaan spelen. Films van 007 vind ik nog steeds goed en leuk, ik wacht nu op die nieuwe die in september uitkomt…

Geplaatst:
Nightfire is de beste Bond-game, daarna werden ze allemaal slechter

night fire lijkt meer op golden eye , ...

everythin or nothing is meer moderner ( het is de laatste game , film waar piers in gespeelt heeft )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...