Jump to content

Eerste php scripts?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb nu een php server opgezet. Ik kan nu wel text en variablen op het scherm zetten enzo. Maar nu wil ik eigenlijk verder gaan, alleen weet ik geen handige site's etc. En was mijn vraag: Hebben jullie nog ideen die ik kan maken als beginnen en weten jullie goede nederlandse tutorial sites? Waar veel op staat waar ik veel aan heb.

Ik heb zelf nog wel een idee alleen weet ik niet of het mogelijk is.

Dat als ik bijvoorbeeld een checkbox voor Hallo kan maken en dat als ik die checkbox aan vink waarachter staat hallo, en als ik dan op submit klik dat php voor mij een antwoord kiest? dus bijvoorbeeld als ik op hallo klik dat er goede dag uitkomt. En als ik erna weer erop klik dat er goede avond uitkomt?

Ik kan zelf wel een checkbox en submit knop maken.

Grtz,

GtaSlave

Geplaatst:

Zelfstudie is de boodschap.

Je kan het beste dingen leren door daadwerkelijk zelf dingen uit te testen. Heb je een fout, probeer het zelf op te lossen. Hierdoor onthou je veel beter alles. Ook zou het eens handig zijn de zoekmachine te gebruiken zoals Google.

Op deze 3 sites staan vast genoeg tutorials om je op weg te helpen.

Succes!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Je kan het beste dingen leren door daadwerkelijk zelf dingen uit te testen. Heb je een fout, probeer het zelf op te lossen. Hierdoor onthou je veel beter alles. Ook zou het eens handig zijn de zoekmachine te gebruiken zoals Google.

Succes!

Vriendelijke groeten,

Oke bedankt ik wist websitemaken.be :) Maja ik hoop dat jullie nog ideen hebben om in het begin te maken.

Geplaatst:

Succes!

Vriendelijke groeten,

Oke bedankt ik wist websitemaken.be :) Maja ik hoop dat jullie nog ideen hebben om in het begin te maken.

Een goede PHH editior. Zoals Adobe Dreamweaver. Natuurlijk heb je hier ook gratis farianten van (alleen ik akn niet zo snel op een naam komen).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...