Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Wat vinden jullie van oddjobs(ambulance,taxi)? Ik vind het best wel cool zoals de pimp missions. Dus post hier jullie mening! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik vind ze wel leuk behalve de couriers en ambulance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) Met brandweer kan je heel veel geld verdienen. Level 12 brandweer:Je kan niet in brand staan Level 12 Politie:150% armor Level 12 ambulance:150%health Voor Pimping denk ik meer sex appeal Kan ook wel allemaal nog van pas komen :question: Bewerkt: 24 januari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 als ik die oddjobs doe en ik denk bij mezelf *piepieppiep* oddjob dan denk ik altijd maar ach ik krijg er iets leuks voor terug *scheldwoord* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik vind het over bodig die kleine minigames let's stick to the game <_< ik wil geen onzinnige minigames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik vind je juist wel leuk. Als je een keer niet verder komt ofzo, ga je zo'n oddjob doen als afwisseling enzo. Ik vind ze wel grappig bedacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burak Zengin Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Best leuk en handig als je blut bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik doe ze wel nog vaak die Oddjobs. Sommige zijn wel wat moeilijk <_< Wat heel tof is is Burglar. Je komt een huis binnen en die Ballas zitten gewoon in hun zetel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik vind het over bodig die kleine minigames let's stick to the game <_< ik wil geen onzinnige minigames Van mij hoeven die oddjobs niet heb liever een langere verhaal lijn vind ik veel leuker om te doen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 De meeste oddjobs vind ik geen zak aan, maar die pimp missies vind ik wel leuk. Dan doe ik kleding van DS aan :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 de meeste odd jobs hadden van mij niet gehoeven maar de dingen die je ervoor krijgt als je ze haalt zijn wel leuk B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 oddjobs-soort minispelettjes ik vindt ze perfect uitgewerkt maar ze zijn soms wel saai of moeilijk maar ik vind ze wel goed uitgewerkt en daar gaat het om bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Wel leuk maar vervelend dat je ze moet doen voor de 100 procent.Ik heb problemen met de politie missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik vind ze wel lekker om bijvoorbeeld iets extra's te krijgen, maar om ze te doen vind ik minder. Politie vind ik het moeilijkst.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Als je bij politie tegen zo een bende in een auto vecht,beginnen die altijd te schieten en dan sta je direct in de fik <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.