Mazzeltje Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik vindt de Oddjobs wel leuk. Dan heb je nog eens iets te doen als je niks meer te doen hebt. En je krijgt er ook nog eens iets voor terug. En sommige Oddjos vindt ik wel leuk, zoals de Races, En de Vigilante ook wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ja net zoals dat stuntparcour in LV. Dat je met die Sanchez corona's moet nemen. Das ook best wel cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 die stadium missie zijn niks aan (vind ik) behalve die race met 8 track Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Als je de race met da 8 track wint dan heb je die hotring racer en monstertruck. Echt kicke :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Met brandweer kan je heel veel geld verdienen.Level 12 brandweer:Je kan niet in brand staan Level 12 Politie:150% armor Level 12 ambulance:150%health Voor Pimping denk ik meer sex appeal Kan ook wel allemaal nog van pas komen Voor pimping krijg je gratsi services van de hoeren B) , ik vind die odd jobs wel lache, maar ik vind het minder leuk om ambulance/brandweer tot eind te spelen, op een gegeven moment word het behoorlijk saai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik vind die missies wel leuk maar ze hoefden er niet per se in van mij, en een langere verhaal lijn zou leuker zijn geweest dan die odd job missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik vind die missies wel leuk maar ze hoefden er niet per se in van mij, en een langere verhaal lijn zou leuker zijn geweest dan die odd job missies helemaal mee eens van mij hoeven die oddjobs niet zoals brandweer politie en ambulance had liever sidemissions gehad dat er mensen naar je toe komen om wapens of drugs te kopen en om aan wapens en drugs te kopen moet je het stelen of kopen om het daarna het hele spel door te kunnen blijven verkopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ik was juist op level 11 bij ambulance en dan is die tijd op... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ik vind het echt geen scheet aan he! <_< Zoals die andere mensen zeiden:"Geef mij maar een langere verhaallijn!!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ik dee het voor die 150% health... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik ook maar ook voor de 150% health Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 voor de laatste missie heb ik firefighter level 12 gedaan dan kan je gewoon door dat voor lopen lekker makkelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 odd jobs zijn fijn voor geld :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik vind de ''Oddjobs'' niet zo leuk. Maar, het is wel handig in het begin om geld te verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Vind het wel leuk, af en toe de ambulance uithangen enz. Als ze zulke odd-jobs niet erin hebben gezet, zouden mensen véél sneller op GTA zijn uitgekeken weet ik wel zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.