WALLAH Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Dit is et probleem : ik wil muziek op me ipod zette maar dan krijg ik een error met ----> blabla kan niet kopieren kan de map of het bestand niet maken<--------- (ik heb er trouwens al wat nummer op staan duss..) IEMAND PLZZZ?? IK MAAK ME ZORGEN ALS IEMAND HET WEET PLS ANTWOORDEN WANT ALS IE KAPOT IS MOET IK EM RUILENN mvg , WALLAH Bewerkt: 14 februari 2008 door WALLAH Reageren
WALLAH Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 NIEMAND :(:(???? :O Reageren
gta-pilot Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 1. leer eerst ABN typen. 2. doe rustig. 3. heb je ze wel geconverteerd? Reageren
WALLAH Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 1. leer eerst ABN typen.2. doe rustig. 3. heb je ze wel geconverteerd? 1. wth bedoel je 2. ok 3. JAA Reageren
Caltson Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hey, zoals eerder gezegd. we houden hier van het forum voor algemeen beschaafd nederlands (afgekort ABN) en het is ook wel de bedoeling om rustig te wachten, ook al is het zeer frusterend, met een ipod niet aan de slag kunnen wegens zo'n problemen. Maar goed. ik denk dat je best eens devolgende zaken kunt nagaan. 1) Als je je liedjes koopt bij iTunes, zijn er liedjes die je enkel op iTunes zelf kan beluisteren, maar dus niet kan afspelen op windows media player, of overzetten op USB gaat ook niet. het bestand kan dus enkel werken op iTunes. 2) Kijk na of je iPod geen 'Hold' functie heeft. (dat als bv. je ipod in je zak zit, geen bepaalde knopjes ingeduwd worden zonder het te weten). Bij sommige mp3 - spelers kan het namelijk zijn dat de hold functie, buiten het blokkeren van je toetsen ook een read - only functie heeft waardoor het niet mogelijk is je bestanden te kopieren naar de verwisselbare schijf (in dit geval iPod). wat je dan moet doen is je iPod loskoppelen van de pc, vervolgens hold functie afzetten, terug aankoppelen en dan zou hij het moeten doen. Als het nu nog niet werkt, zou ik je eens adviseren om eens contact op te nemen met je verkoper. Greetz Reageren
WALLAH Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) hey,zoals eerder gezegd. we houden hier van het forum voor algemeen beschaafd nederlands (afgekort ABN) en het is ook wel de bedoeling om rustig te wachten, ook al is het zeer frusterend, met een ipod niet aan de slag kunnen wegens zo'n problemen. Maar goed. ik denk dat je best eens devolgende zaken kunt nagaan. 1) Als je je liedjes koopt bij iTunes, zijn er liedjes die je enkel op iTunes zelf kan beluisteren, maar dus niet kan afspelen op windows media player, of overzetten op USB gaat ook niet. het bestand kan dus enkel werken op iTunes. 2) Kijk na of je iPod geen 'Hold' functie heeft. (dat als bv. je ipod in je zak zit, geen bepaalde knopjes ingeduwd worden zonder het te weten). Bij sommige mp3 - spelers kan het namelijk zijn dat de hold functie, buiten het blokkeren van je toetsen ook een read - only functie heeft waardoor het niet mogelijk is je bestanden te kopieren naar de verwisselbare schijf (in dit geval iPod). wat je dan moet doen is je iPod loskoppelen van de pc, vervolgens hold functie afzetten, terug aankoppelen en dan zou hij het moeten doen. Als het nu nog niet werkt, zou ik je eens adviseren om eens contact op te nemen met je verkoper. Greetz Ok bedankt voor de hulp maar met dat helpte ook niet maar ik ga em maandag retourneren want ik heb hem via internet bestelt latazz Greetzz, WALLAH Bewerkt: 17 februari 2008 door WALLAH Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.