moechy Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Hallo hallo, Ik ga binnenkort trg WoW spelen maar is er een manier om die updates te versnellen? Want ik zie er tegenop aangezien ze tot 6u duren. Is er een manier om deze updates te versnellen? Wie me kan helpen ben ik ontzettend dankbaar Grtzzz Moechy Reageren
Youp Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Hallo hallo,Ik ga binnenkort trg WoW spelen maar is er een manier om die updates te versnellen? Want ik zie er tegenop aangezien ze tot 6u duren. Is er een manier om deze updates te versnellen? Wie me kan helpen ben ik ontzettend dankbaar Grtzzz Moechy Bij mij duurde het maar zo'n 3 uurtjes. Ik heb WoW al 3x geinstalleerd, en allemaal even lang. Ben wel zeker van genoeg gigabytes aan ruimte. Neemt wel wat in beslag. Over jou vraag weet ik verders niks .. Btw; wanneer je op Terenas, horde kant gaat, kan je wel helpen Reageren
moechy Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Nee ik ga op private servers en ik heb op de official gespeeld op maelstrom en darksorrow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.