yorkoo Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Hoi, Wij hebben een vraagje.. Hoe zet je in GTA san andreas nieuwe poppetjes/personages erin?? Bij ons lutk het maar niet met het programma IMGTool 2.0 Kan iemand ons helpen? groetjes wij Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Dat hangt ervan af, als je het voor op de PC hebt kan je bij google intypen: Personages downloaden voor GTA San Andreas maar als je het voor op de ps2 of de x-box hebt, dan moet je allemaal kabels enzo vanaf je pc naar je x-box of ps2 doen. Suc6!!!! (je kan ook auto's en vliegytuigen downloaden als je bijvoorbeeld een Ferrari Enzo wilt typ je bij google afbeeldingen in: GTA: San Andreas Ferrari Enzo of als vliegtuig GTA San Andreas Boeing 747) Ik hoop dat je er wat aan hebt en suc6 verder!!! Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Hoi, Wij hebben een vraagje.. Hoe zet je in GTA san andreas nieuwe poppetjes/personages erin?? Bij ons lutk het maar niet met het programma IMGTool 2.0 Kan iemand ons helpen? groetjes wij Nou je kan txd workshop gebruiken dan ga je bijv. naar het besand van sweet ofzo dan druk je op import en danmoet je ook dat bestan naar sweet zetten ik weet niet het bestand naam heb geen SA dan d heb je hem als het niet duidelijk is dan zijn er nog tutotail volgens mij Reageren
Donwell Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Het beheersen van de acties die je kunt doen bij de IMGTool is niet erg moeilijk, als je eenmaal weet hoe het moet. Gelukkig is het niet moeilijk het onder controle te krijgen, zeker niet met deze tutorial, waarin alles uitgelegd staat. Op het internet kon ik niet zo snel wat peds vinden, die zul je dus zelf nog even moeten opzoeken. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.