.Djanick Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) vanmiddag even iets nieuws gemaakt, tijdens het afronden van de sig is photoshop steeds blijven hangen *dus tekst heb ik even afgeraffeld, word morgen verbeterd..* V1.V2. Bewerkt: 14 februari 2008 door .Djanick Reageren
.Djanick Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 bedankt allen -_- Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Als je zograag een rate wil zal ik je helpe Ik vind hem redelijk mooi. De text vind ik nix maar daarvoor had je een verklaring. De linker hand is flink gekarteld miss zou je daar nog iets aan kunnen doen. En ik vind de persoon met de kleur zelf niet zo goed gekozen 6.5 voor jouw Greetz, drunken Niet mee eens PM me Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Het is een beetje leeg. Alleen in het midden zit wat. Als je de achtergrond zwart had en hem iets kleiner had. was je cijfer hoger geweest. 6.5/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 nieuwe gemaakt, same style: Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Deze ziet er tof uit text is goed, lekkere kleur! dikke 8 Gr, drunkeN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.