Fuffie Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Mijn broer heeft PHP-Fusion geïnstalleerd om mijn sever,Alleen ik ben erachter gekomen dat je alleen php kan posten,zou je ook HTML kunnen posten ? Bewerkt: 14 februari 2008 door fuffie Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Mijn broer heeft PHP-Fusion geïnstalleerd om mijn sever,Alleen ik ben erachter gekomen dat je alleen php kan posten,zou je ook HTML kunnen posten ? Hallo, Wat bedoel je precies met HTML posten? Javascripts en simpele codes zoals: <b></b> <i></i> <u></u> [IMG][/IMG] zouden het moeten doen bij nieuwsberichten, artikels en forumberichten. Reageren
Fuffie Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Hai ja inderdaad maar kan je ook zulke scripts toevoegen ? <html></html> Bewerkt: 15 februari 2008 door fuffie Reageren
Gangsta Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Zulke codes werken niet: [code]hierjoucode [/code] Maar het moet zijn: <code>hierjoucode</code> Ik weet niet zeker of dit wel werkt, maar je kan het altijd proberen. Het is niet erg als je iets fouts doet. Je kan dingen altijd nog aanpassen. Bewerkt: 15 februari 2008 door Gangsta Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Sorry ik moest een beetje snel zijn,ik moest trouwens ergens heen maar ik bedoel <html> of zoiets dergelijks ! Zou dat kunnen ? Reageren
Gangsta Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Sorry ik moest een beetje snel zijn,ik moest trouwens ergens heen maar ik bedoel <html> of zoiets dergelijks ! Zou dat kunnen ? Ja. Html tag zou het moeten doen: <html>blabla</html> Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.