michaelfivez Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Kan iemand madd dogs maison voor mij doen. Ik heb v2 overig: als je zin hebt kan je ook de zeros missie doen (of 1 ervan, maakt niet uit)? Alvast bedankt GTASAsf8.b Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Doe ik wel Ik moet helaas weg, maar ik denk dat alhouw iemand anders je komt helpen en de missie tot een goed einde zal brengen. Sorry Micheal . Bewerkt: 14 februari 2008 door Ice Banana Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) A home in the Hills - Mission Passed! Beloning: Respect + Zero Missions - Mission Passed! Totale beloning: $15.000 - Asset van $5000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 14 februari 2008 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.