Zapp Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Bij bepaalde missie's moet je erg ver rijden. Je kan dan die trip skippen door op pijltje naar rechts te duwen. Maar bij de missie photo oppurtunity heeft het de eerste keer gewerkt maar toen kreeg ik dat 2de ventje niet op de foto. Daarna kon ik de trip niet meer skippen. In welke auto ik ook stap voor m'n garage in san fierro. Hoe krijg ik dat weer terug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 trip skip werkt alleen bij sommige missies...het had inderdaad handig geweest als R* dat bij alle "long-distance" missie had gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik weet dat het bij photo opppurtunity werkt, maar het lukt opeens niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik weet dat het bij photo opppurtunity werkt, maar het lukt opeens niet meer. Dan moet je er gewoon weer heen rijden. Mocht je dan bezig zijn, en het mislukt weer. heb je grote kans dat je wel weer Trip Skip kan gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 het is aan de andere kant is het wel handig dat het niet op alle long distance zit want je kills van je auto en motor omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Het is wel makkelijk had het ook al gemerkt soms moest je zo ver rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Trip Skip kan je ook doen bij de missie van big smoke:OG Loc. Ik kon hem ook nooit doen bij Photo Opportunity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik weet dat het bij photo opppurtunity werkt, maar het lukt opeens niet meer. Kan het zijn dat je nadat het de eerste keer werkte een savegame hebt geladen waar je nog niet die missie gefaald had? Want dan werkt hij idd. weer niet omdat je de missie in die savegame nog niet gefaald hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Opeens luke het trip skip wel, maar ik krijg die ventjes maar niet gefotografeerd! De eerste is makkelijk, maar de 2de draait zich bijna meteen weg van de camera en dan heb je geen goede fotot. Ik heb het onderhand wel iets 30 keer geprobeerd maar het lukt me gewoon echt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Opeens luke het trip skip wel, maar ik krijg die ventjes maar niet gefotografeerd!De eerste is makkelijk, maar de 2de draait zich bijna meteen weg van de camera en dan heb je geen goede fotot. Ik heb het onderhand wel iets 30 keer geprobeerd maar het lukt me gewoon echt niet. Meestal is de 3e een probleem, kom komt namelijk van een andere kant (rechts). De 2e telde hji mij mij ook al toe je alleen z'n achterhoofd zag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik heb helemaal geen problemen met die missie ik vind hem zeer simpel zodra ze de deur dicht doen kan je ze simpel een foto nemen van hun hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 eh....misschien een rare vraag maar wat is trip skip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 eh....misschien een rare vraag maar wat is trip skip als je sommige missies overnieuw moet doen en je moet in die missie een lang stuk rijden krijg je tripskip. Je moet dan naar rechts drukken op de d-pad en je gaat gelijk naar het punt waar je eerder naar toe bent gereden. Dit is maar bij weinig missies het geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Mij is dat volgens mij nog nooit gelukt en ik heb bijna alle missies gedaan, alleen die zero missies niet, dat was wel makkelijker geweest dan er de hele tijd heen rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Lukt ook niet altijd, alleen als je al een keer erheen gereden bent..... trouwens, bij die missie van photo op. zoom ik alvast in op de plek waar de auto komt, dan snel een foto zodra hij uitstapt en dan weer terug zoomen... Zo zou het moeten lukken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.